خبر فوری

معاون فرماندار: محدودیت های شب یلدا در بندرعباس اجرا می‌شود

هرمزبان – معاون امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به شیوع کرونا محدودیت های شب یلدا دراین شهرستان اجرا می شود و مردم در خانه بمانند.

فرزاد ابراهیمی روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس اظهار داشت: اعمال محدودیت فعالیت اصناف در شب یلدا از ساعت ۱۸ شروع می شود و اماکن و سطح بازار باید بعد از این ساعت تعطیل شوند.

وی ادامه داد: به جز فعالیت‌های ضروری همه اصناف و فعالیت‌ها باید متوقف شود و با متخلفانی که سلامت دیگران را به خطر می اندازند، برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: باتلاش مجموعه کادر درمان و همه عوامل ذی‌ربط شدت این بیماری کاسته شده اما این موضوع نباید منجر به کاهش توجه‌ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی شود.

 ابراهیمی بیان داشت: در این شرایط بایستی همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشت تا روزبه‌روز به شاهد کاهش میزان شیوع بیماری کرونا و حتی ریشه کنی آن شویم.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید