پیروزی پرگل یوونتوس با درخشش رونالدو/ برد دشوار بایرن مقابل لورکوزن/ شکستی دیگر برای آرسنال این بار برابر اورتون

هرمزبان – یوونتوس خیلی راحت پارما را برد و موقتا به رده دوم سری آ رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، یوونتوس برای پیروزی در انیو تاردینی اصلا کار سختی نداشت و در یکی از آسان ترین بازی های فصل خود، موفق به شکست پارما شد. کریستیانو رونالدو با بریس در این بازی، ۱۲ گله شد و به صدر جدول گلزنان سری آ رسید. دیان کولوسفسکی هم پس از هفته ها نیمکت نشینی با باز کردن دروازه تیم سابقش نشان داد مهره ای کاربردی است. جیجی بوفون هم با چند سیو خیلی خوب، کلین شیت کرد.
پارما ۰-۱ یوونتوس؛ دیان کولوسفسکی ۲۳`: پاس عرضی الکس ساندرو با تاثیر موراتا روی توپ همراه شد و در ادامه توپ به دیان کولوسفسکی رسید تا هافبک سوئدی با ضربه تک ضرب بغل پا، دروازه تیم سابقش را باز کند.
پارما ۰-۲ یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو ۲۶`: سانتر دقیق آلوارو موراتا با پرش بسیار عالی و ضربه سر کریستیانو رونالدو همراه شد تا گل دوم وارد دروازه پارما شود.
پارما ۰-۳ یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو ۴۸`: آرون رمزی با یک پاس عمقی، رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد و در زاویه ای نسبتا بسته، کریستیانو رونالدو که تبحر خاصی در گلزنی در این شرایط دارد توانست با شوتی زمینی، گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند.
پارما ۰-۴ یوونتوس؛ آلوارو موراتا ۸۵`: سانتر فدریکو برناردسکی تازه وارد دقیقا روی سر آلوارو موراتا نشست و او بدون پرش، با ضربه سر دروازه پارما را برای چهارمین بار گشود.

– اشتباه وحشتناک یوناتان تا، منجر به نخستین شکست فصل بایرلورکوزن شد. در نیمه اول، بایرلورکوزن با ارائه یک بازی سازمان یافته مبتنی بر حفظ مالکیت، حرکات سرعتی و پرس سنگین، معمولا صاحب توپ و میدان بود و گلی هم که آن ها خوردند، روی اشتباه فردی به ثبت رسید. بایرن مونیخ نیز به خصوص در خط دفاعی کمی آشفته به نظر می رسید و نمایش آن ها نسبتا ضعیف بود. در نیمه دوم بایرن مونیخ رفته رفته تسلط بیشتری روی بازی پیدا کرد؛ سیو دیدنی هرادتسکی روی شوت گنابری و برخورد شوت پشت محوطه جمال موسیالا به تیر دروازه لورکوزن مهم ترین موقعیت های نیمه دوم بودند.
بایرلورکوزن ۱-۰ بایرن مونیخ؛ پاتریک شیک ۱۴`: ندیم امیری در نزدیکی نقطه کرنر یک سانتر دقیق به درون محوطه جریمه انجام داد و پاتریک شیک با یک ضربه والی استثنایی توپ را به زیبایی وارد دروازه بایرن مونیخ کرد؛ مانوئل نویر فقط نظاره گر بود و نتوانست واکنشی روی شوت سرکش شیک داشته باشد.
بایرلورکوزن ۱-۱ بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی ۴۳`: اشتباه تاپسوبا باعث شد توپ لو برود. لروی سانه توپ را به توماس مولر در گوشه زمین رساند و هافبک آلمانی به روی دروازه سانتر کرد. هرادتسکی و یوناتان تا که به دنبال دفع توپ بودند، با یکدیگر برخورد کردند و روبرت لواندوفسکی به راحتی با ضربه سر، دروازه خالی لورکوزن را گشود.
بایرلورکوزن ۱-۲ بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی ۳+۹۰`: اشتباه بچه گانه یوناتان تا در کنترل توپ در ده ثانیه پایانی بازی باعث شد لواندوفسکی در موقعیت گلزنی قرار گیرد و به راحتی دروازه هرادتسکی را باز کرد تا لورکوزن به خاطر دو اشتباه فردی، تاوان سنگینی بدهد.

– توپچی ها با از دست دادن سه امتیاز دیگر، خود را در وضعیت وخیم تری یافتند. کارلو آنچلوتی با کسب سه امتیاز حساس دیگر، صدر جدول را به تسخیر تیم های لیورپولی در آورد. آرسنالی ها در دقایق پایانی این مسابقه فشار شدیدی روی دروازه حریف وارد کردند ولی تا زمانی که شاگردان میکل آرتتا متوجه نشوند برای موفقیت در لیگ برتر به داشتن ثبات عملکردی در طول ۹۰ دقیقه نیاز است، چیزی عوض نخواهد شد. با این باخت، آرسنال ۱۴ امتیازی باقی ماند و حالا با فاصله ۵ امتیازی نسبت به منطقه خطر در رده پانزدهم جدول قرار دارد.
اورتون ۱-۰ آرسنال؛ هولدینگ (۲۲): روی ارسال تند و تیز ایووبی از سمت راست، هولدینگ قصد دفع توپ را داشت ولی تاثیر گذاری او موجب شد تا توپ وارد دروازه خودی شود.
اورتون ۱-۱ آرسنال؛ پپه (۳۵): میتلند نایلز درون محوطه جریمه با خطای بازیکن حریف متوقف شد. در غیاب اوبامیانگ، پپه پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت شیرجه دروازه بان توپ را به تور دروازه رساند.
اورتون ۲-۱ آرسنال؛ مینا (۴۵): سیگوردسون توپ را از روی نقطه کرنر به سمت تیر اول فرستاد تا در آنجا مینا از کمند مدافعان حریف فرار کند و با یک ضربه سر قدرتمند، دروازه لنو را باز کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید