خبر فوری

بندرعباس همچنان نارنجی/اعلام ممنوعیت‌های شب یلدا در هرمزگان

هرمزبان – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا در استان هرمزگان متناسب با وضعیت هر شهرستان، در هفته آینده ادامه دارد.

سعید ناجی عصر امروز(۲۹ آذرماه) در خصوص نتایج جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: شهرستان‌ بندرعباس در وضعیت نارنجی و دیگر شهرستان‌های استان هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

وی ادامه داد: بر این اساس در شهرستان بندرعباس، ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۲/۳ دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان بندرعباس و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ به سایرشهرها ممنوع است.

ناجی تصریح کرد: همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودروهای مشمول از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهرستان بندرعباس، برقرار است.

وی گفت: سایر شهرستان‌های استان هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند که در این شهرستان‌ها کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۳‏/۲ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ بندرعباس، مشاغل گروه سه و چهار تعطیل هستند و سایر مشاغل سطح یک و دو باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت کنند و در سایر شهرستان‌های استان که در وضعیت زرد قرار دارند، فقط مشاغل گروه چهار تعطیل خواهند بود.

ناجی بیان کرد: کلیه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و …) نیز در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان، به‌طور کامل تعطیل هستند و صرفاً کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: همچنین براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به در پیش بودن شب یلدا و ضرورت جلوگیری از تجمعات، در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر ماه، تمامی اصناف در همه شهرستان ها باید از ساعت ۱۸ تعطیل شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر ماه، ممنوعیت تردد خودورها از ساعت ۲۰ در تمامی شهرستان ها برقرار خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید