خبر فوری

سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضائیه راه‌اندازی شد

سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضائیه با هدف سیاستگذاری و نظارت کلان بر پژوهش­ در سطح دستگاه قضا به مناسبت هفته پژوهش توسط پژوهشگاه قوه قضائیه راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار قضایی پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضائیه با هدف سیاستگذاری و نظارت کلان بر پژوهش­ در سطح دستگاه قضا به مناسبت هفته پژوهش توسط پژوهشگاه قوه قضائیه راه‌اندازی شد.

این سامانه در راستای ساماندهی و هوشمندسازی فرایندهای پژوهشی دستگاه قضا و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی منسجم و نظارت برخط بر فرایندهای پژوهشی راه‌اندازی شده است.

سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی، به عنوان یک ابزار جامع در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانش­‌پژوهان و پژوهشگران را قادر می‌سازد تا در کمترین زمان ممکن فرآیندهای پژوهشی را طی کنند.

اعلام اولویت‌­های پژوهشی معاونت‌­ها، سازمان‌­های تابعه و دادگستری کل استان‌ها به پژوهشگاه قوه قضائیه، اولویت‌بندی موضوعات پژوهشی و طراحی نظام مسائل دستگاه قضا به صورت برخط، کنترل متمرکز پروژه‌­های تحقیقاتی، حمایت از پایان­‌نامه­‌ها و رساله­‌های دانشجویی و حوزوی، انجام فرصت­ مطالعاتی، گذراندن دوره­ پسادکتری، امکان هدایت تمام فعالیت‌­های پژوهشی قوه­‌قضائیه، نمایه‌سازی پژوهش­‌ها و نظارت دقیق بر اولویت­‌های پژوهشی در سراسر کشور از جمله قابلیت‌های سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضائیه است.

از دیگر قابلیت‌های این سامانه می­‌توان به دسترسی سریع به اطلاعات، پیگیری آسان و تحت پوشش قرار دادن کاربران مختلف و سهولت در استفاده و دسترسی مدیران به اطلاعات اشاره کرد.

با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات مقرر شد بانک ایده قوه­‌قضائیه نیز در آینده نزدیک به بستر این سامانه منتقل و ارزیابی و داوری ایده­‌ها در مسیر تبدیل شدن به محصولات دانش بنیان از طریق فرآیندهای علمی و پژوهشی پیگیری شود.

این سامانه در حال حاضر به نشانی اینترنتی http://ris.jri.ac.ir در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *