خبر فوری

سیامک نعمتی: امیدواریم بتوانیم با جام به ایران بازگردیم

هرمزبان – هافبک سرخپوشان گفت هواداران پرسپولیس همیشه پشت تیم بودند و الان فکر می‌کنم کل ایران نگاه ویژه‌ای به بازی فینال دارند و دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سیامک نعمتی، هافبک باشگاه پرسپولیس درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا  گفتگویی انجام داد. نعمتی در ابتدا اظهار داشت:
ما تا الان دو جلسه تمرین کردیم و خدا را شکر شرایط خیلی خوب بوده است. از باشگاه و کادر فنی تشکر می‌کنم که زودتر به قطر آمدیم تا خودمان را با آب و هوای این کشور وفق بدیم و ان‌شاالله در بازی آماده و سرحال باشیم.
وی در مورد اینکه آیا بازی‌های اولسان هیوندای کره جنوبی آنالیز شده است یا خیر گفت:
بله، ما دوبار حریف را آنالیز کردیم و فکر می‌کنم چند آنالیز دیگر هم خواهیم داشت تا قبل از بازی حریف را بشناسیم و نقاط ضعف و قوتش را بشناسیم و بتوانیم در فینال خوب ظاهر شویم.
بازیکن پرسپولیس در پایان یادآور شد:
هواداران پرسپولیس همیشه پشت تیم بودند و الان فکر می‌کنم کل ایران نگاه ویژه‌ای به بازی فینال دارند و دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود. امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و بتوانیم با جام به ایران بازگردیم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *