خبر فوری

سیل را با وعده و وعید نمی‌توان مدیریت کرد/ شهید فخری‌زاده یک عنصر علمی کم‌نظیر بود

امام جمعه سیریک گفت: مسؤولان استانی و شهرستانی بدانند سیل مهمان ناخوانده هر سال مردم است و نمی‌توان آن را با وعده و وعید مدیریت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از سیریک، حجت‌الاسلام محسن سالاری در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: طبق روایات یکی از مصادیق رعایت تقوا شکرگزاری است و شهدا نمونه بارز هستند.

وی ادامه داد: شهید محسن فخری‌زاده علاوه بر تحصیل تدریس و تحقیق یک مدیر اجرایی موفق بود؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب او را عنصر علمی کم‌نظیر و نیروی ممتاز و برجسته قلمداد نمودند آنچه جوانان ما از شهید فخری‌زاده باید بیاموزند آرمان داشتن روحیه جهادی و اخلاص می‌باشد.

امام جمعه شهرستان سیریک تصریح کرد: یکی از زیباترین نام‌گذاری‌ها ولادت با سعادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار است که امام راحل(ره) این شغل را بسیار ارزنده تلقی نمودند و در کلام امام(ره) آنچه بیماران را مداوا می‌کند عطوفت، مهربانی، ارتباط مشفقانه و اخلاق حسنه با بیماران در عین سختی کار پرستاری است.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: روح‌الله زم قبل از آنکه یک شخص باشد یک پروژه سیاسی و امنیتی است که حاوی عبرت‌های مختلف بود؛ اگر چه این زخم چرکین را خشکاندیم اما عفونت هنوز به طور کامل از بین نرفته ومسوولان باید مراقب پدیده آقازادگی، ولنگاری‌های فضای مجازی و شیطنت‌های امنیتی و رسانه‌ای دشمن باشند.

وی به سیل اخیر این شهرستان اشاره و اظهار کرد: سیل اخیر دارای دو جنبه بود؛ یک جنبه امیدبخش که همان حضور مسؤولان از ساعت اولیه در کنار مردم و پیگیری میدانی بود و جنبه نگران‌کننده آن خسارات وارد شده به منازل و املاک مردم لازم است که به مسوولان استانی و شهرستانی می‌گوییم سیل مهمان ناخوانده هر ساله مردم است.

امام جمعه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: سیل را با وعده و وعید نمی‌شود مدیریت کرد، باید فکری اساسی برای مناسب‌سازی طرح‌های کنترلی و مدیریت شهری بشود.

انتهای پیام/۸۸۰۴۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید