خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

پرهیز از دورهمی های خانوادگی به ویژه در شب یلدا

هرمزبان – امام جمعه توکهور و هشت بندی برای جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا، خواستار پرهیز از دورهمی های خانوادگی به ویژه در شب یلدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری در خطبه های امروز نماز جمعه توکهور و هشت بندی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار و با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، خواستار پرهیز از دورهمی های مردم در این شب برای اجتناب از گسترش بیماری کرونا شد.

حجت الاسلام جهانگیری با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری که فرمودند «سعی کنید قوی شوید» گفت: این دستور قرآن است، تا زمانی که قوی نباشید دشمنان در شما طمع خواهند کرد.

وی افزود: توصیه دوم مقام معظم رهبری این بود که برای رفع مشکلات مردم باید به کار و تلاش مشغول بود.
به وعده‌های این و آن دل نبندید. و باید به دنبال تلاش داخلی برای خنثی کردن تحریم ها بود.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی اضافه کرد: اتحاد مردم از دیگر توصیه های ارزشمند مقام معظم رهبری است. البته مسئولین باید جلوتر از مردم باشند. آقا فرمودند در خیلی از زمینه ها مردم همصدا هستند و مسئولین نیایند این اتحاد را بهم بزنند.

جهانگیری افزود: مسئولین سخنانی مطرح نکنند که باعث انشقاق و افتراق در جامعه باشد. سه قوه هم افزایی کنند، به هم کمک کنند و در مورد اختلافات با هم مذاکره کنند.

امام جمعه توکهور و هشت بندی با اشاره به ترور دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان اظهار داشت: شهید فخری زاده قربانی تروریسم دولتی شد و رژیم صهیونسیتی بداند با این گونه اقدامات مانع رشد علمی و فناوری در کشور ما نخواهد شد.

وی یادآور شد: هر اقدام تروریستی علیه نظام اسلامی یک میخ به تابوت رژیم صهیونسیتی است که با دست خودشان می‌کوبند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید