خبر فوری

سولسشر: بازی آسانی در لیگ برتر انگلیس وجود ندارد/ حضور کاوانی مقابل شفیلد یونایتد در ابهام است

هرمزبان – سرمربی نروژی شیاطین سرخ از سرسختی حریفان در لیگ برتر انگلیس صحبت می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، منچستریونایتد و شفیلد یونایتد فردا (پنجشنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت. به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد راجع به آمادگی ادینسون کاوانی برای حضور در بازی مقابل شفیلد یونایتد گفت:
باید مراقب فشارهای ناچیزی که ممکن است موجب کشیدگی عضلانی او شود، باشیم. ادینسون امور مربوط به توانبخشی خود را به خوبی انجام داده است اما هنوز در رابطه با حضورش در بازی مقابل شفیلد یونایتد تصمیم گیری نشده است. من شک دارم که او برای بازی فردا در دسترس باشد.
درباره وضعیت فیل جونز و سرجیو رومرو:
فیل جونز باید تا ماه ژانویه آماده باشد. سرجیو رومرو نیز به سختی تمرین کرده است.  
تاثیر حضور در شفیلد یونایتد بر رشد و پیشرفت دین هندرسون
او اولین بازی خود را برای تیم ملی انگلستان انجام داد و در حال یادگیری هر چه بیشتر سبک بازی منچستریونایتد است. سبک بازی ما کمی متفاوت است و خواسته ها و انتظارات متفاوتی از او وجود دارد اما ما از شفیلد یونایتد و کریس (وایلدر) متشکریم زیرا آن ها فرصت لازم را برای پیشرفت هندرسون در اختیارش قرار دادند. حضور هندرسون در شفیلد یونایتد نشان می دهد که برخی از نقل و انتقالات قرضی تا چه حد می تواند سودمند و مفید واقع شود. هندرسون حدود دو سال در شفیلد یونایتد حضور داشت و همین موضوع باعث شد تا او به عنوان یک دروازه بان بالغ و با کیفیت به باشگاه ما بازگردد.   
از سولسشر سوال شد که آیا به دلیل از دست دادن جایگاه خود تحت فشار است و او پاسخ داد:
حضور در کاردیف تجربه‌ای جدید و ارزشمند بود و من چیزهای زیادی را در آنجا یاد گرفتم. نتایج و سقوط به دسته پایین تر برای من لذتبخش نبود اما سرمربیان معدودی وجود دارند که در یک مقطع فشاری را احساس نکنند. به عنوان یک سرمربی، شما از بازیکنان خود می خواهید تا با اعتماد به نفس، متفکر و با ایمان بازی کنند.   
سولسشر راجع به مصدومیت مارکوس روخو می گوید:
بله، مارکوس روخو مجددا از ناحیه ماهیچه ساق پا دچار مصدومیت شده است. او واقعا به سختی کار کرد تا مجددا به میادین فوتبال بازگردد. او برای تیم زیر ۲۳ ساله ها بازی کرد، دچار آسیب دیدگی شد و مجددا به سختی کار کرد تا به میادین بازگردد. اکنون ما امیدواریم تا در ماه ژانویه شاهد بازگشت مارکوس باشیم.   
از سولسشر درباره نتایج غیر معمول در فصل جاری لیگ برتر انگلیس سوال شد و او پاسخ داد:
من فکر می کنم که این نشانه‌ای از لیگ برتر انگلیس و کیفیت بالای تیم های به اصطلاح کوچک‌تر است. بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. از نظر من این نتایج اهمیت بسیار بالای حضور هواداران در ورزشگاه ها را نشان می دهد. این که بگوییم آن ها (هواداران) یار دوازدهم ما هستند، یک جمله کلیشه‌ای نیست.   
سولسشر راجع به بازی مقابل منچسترسیتی و تغییر چینش در آن مسابقه می گوید:
چینش ترکیب ما در آن مسابقه ۱-۳-۲-۴ بود و در این چینش، پوگبا می تواند در پست مورد علاقه خود بازی کند. پل در آن مسابقه عملکرد خوبی داشت و فرم تیم نیز به همان شکل همیشگی بود. در فصل جاری، دوبار با چینش ۳ دفاعه به میدان رفتیم که یک بار موفق به شکست پاری سن ژرمن شدیم و باری دیگر مقابل لایپزیش مغلوب شدیم، در دو نیمه و یک بازی کامل نیز با چینش ۲-۴-۴ لوزی به میدان رفتیم.   

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید