خبر فوری

کلاس‌های حضوری درمدارس مناطق زرد کمتر از۱۰ دانش آموز پیشنهاد شد

بندرعباس- هرمزبان – استاندار هرمزگان گفت: برای پیشگیری از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان، پیشنهاد برگزاری کلاس حضوری در مناطق زرد کمتر از ۱۰نفر دانش آموز در استان ارائه شده است.

فریدون همتی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود:  هرچند اقدام‌های خوبی در مناطق محروم مانند بشاگرد و کوشا احمدی حاجی آباد برای ارتقای دسترسی دانش اموزان به اینترنت درحال انجام است اما برای جبران این کار کلاس‌های حضوری پیشنهاد شده است.
وی بیان داشت: این پیشنهاد به منظور پیشگیری از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان مناطقی که بدون اینترنت هستند، برای بررسی و تصویب، به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ارجاع شد.
 رییس شورای آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: در صورت تصویب این پیشنهاد در ستاد استانی کرونا، اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست بلکه حضور آن‌ها اختیاری است.  

اجرای طرح امین در مدارس هرمزگان
استاندار هرمزگان با اشاره به بررسی راهکارهای اجرای طرح امین در مدارس استان، گفت: این طرح در راستای ارتقای سطح معرفتی و آشنایی دانش آموزان با معارف اسلامی هم اکنون در سطح ۲۴مدرسه در استان درحال اجراست.
همتی بیان داشت: به دنبال توسعه طرح امین در سایر مدارس استان هرمزگان نیز هستیم … 
وی، تربیت نیروی انسانی کارآمد، متعهد و آشنایی دانش آموزان با مبانی انقلاب اسلامی را از جمله اهداف این طرح برشمرد و ابزار داشت: اجرای این طرح، باید همراه با تعامل و هماهنگی لازم از سوی مبلّغان با مدیران، معلمان و دانش آموزان باشد.  
 استاندار هرمزگان تصریح کرد: آموزش دهندگان این طرح باید با دقت و حساسیت گزینش شوند که بتوانند توانمندی و آگاهی دانش آموزان در سطح های مختلف را تقویت و در تحکیم باورهای اعتقادی دانش آموزان که در آینده به عنوان سرمایه عظیم انسانی کشور محسوب می‌شوند، اثرگذار باشند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید