خبر فوری

سومین برد متوالی با سومین کلین شیت پیاپی؛ زیدان مرد روزهای سخت

هرمزبان – رئال مادرید توانست با قدرت دربی مادرید را به سود خود خاتمه دهد. گل های کاسیمیرو و گل به خودی یان اوبلاک حکم برتری کهکشانی ها را در دربی ال مادریلنیو امضا کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رئال بار دیگر نشان داد که برابر تیم های مطرح و بزرگ، چهره ای متفاوت از خود ارائه می دهد. پیش از این رئال توانسته بود در ال کلاسیکو ۱-۳ بارسا را شکست دهد. پیروزی بر آبی اناری ها در نوکمپ پس از دو شکست متوالی رئال برابر کادیز و شاختار تیم هایی نه چندان بزرگ رقم خورد. رئال سپس توانست اینتر را در هر دو بازی رفت و برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان شکست دهد. ۳-۲ در مادرید و ۰-۲ در سن سیرو. دو بردی که کمک کردند رئال در نهایت بتواند با وجود دو شکست از شاختار به عنوان تیم نخست راهی دور یک هشتم نهایی شود.
رئال هفته گذشته در حالی در زمین سویا به میدان رفت که سه روز قبل تر در زمین شاختار با دو گل باخته بود اما توانست سویا را با یک گل شکست دهد. رئال هم در دربی مادرید توانست اتلتیکو صدرنشین لالیگا را شکست دهد. همین تیم فصل جاری به کادیز، شاختار(دو بار)، والنسیای تضعیف شده و آلاوس باخته است!
رئال مادرید تا هفته پیش شرایطی بحرانی داشت و زین الدین زیدان باید سه فینال پیش رو را می برد تا ماندنی می شد. همین اتفاق نیز در نهایت رخ داد. رئال ابتدا سویا را در سانچس پیسخوان شکست داد. سپس گلادباخ را در مادرید برد و به دور بعد لیگ قهرمانان رفت و دیشب نیز توانست فاتح دربی مادرید شود. در دیداری که اتلتیکو در بسیاری مقاطع بازی دست و پا بسته نشان می داد، رئال با دو گل پیروز شد.
زیدان در پایان بازی گفت: از ابتدا تا انتهای بازی عملکرد فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم. بخصوص اگر روند ۲۶ بازی شکست ناپذیری آنها را در نظر بگیریم. عملکرد ما عالی بود و از جلوی زمین آنها را پرس کردیم، توپ ها را تعقیب کردیم و سرعت بازی خود را در نیمه دوم هم حفظ کردیم. باید به سرعت توپ را به گردش در می آوردیم و با پاس های قطری فضای خوبی پیدا کردیم. کاری که امروز بازیکنانم مقابل چنین حریف فوق العاده ای انجام دادند معنا و ارزش زیادی برای من به عنوان مربی تیم دارد.
این بازی سراسر تعهد بود. اینجا هیچ بازی آسانی وجود ندارد. همیشه باید پیروز شویم و امروز همگی درون زمین بسیار خوب کار کردند. حالا سه بازی پیاپی است که امتیازات کامل را به شکلی درخشان کسب می کنیم. باید همینطور ادامه دهیم. نمی توانیم چیزی را جشن بگیریم چون هنوز کاری نکرده ایم اما می توانیم از عملکرد خود راضی باشیم و حالا به فکر بازی سه شنبه شب هستیم.
هفته خوبی بوده و سه پیروزی بزرگ کسب کرده ایم. برای بازیکنانم هیجان زده ام چون برای این هدف جنگیدند. آنها هستند که به میدان می روند. همیشه به کاری که انجام می دهند باور دارند و وقتی نتیجه اش را می بینید حس فوق العاده ای است. حالا باید به کار خود ادامه دهیم، استراحت کنیم، و روز سه شنبه بازی دیگری خواهیم داشت بنابراین زمان زیادی نداریم. از این پیروزی لذت خواهیم برد اما بعد از آن باید به فکر بازی سه شنبه باشیم.
مهم ترین مسئله برای ما باور به کاری است که انجام می دهیم. بازیکنان می دانند که طول فصل لحظات سختی را هم تجربه خواهند کرد اما به کار خود ایمان دارند. آنها می دانند که همگی با هم می توانیم کارهای خوب زیادی انجام دهیم و امشب این را نشان دادیم. به همه ثابت کردیم که رئال مادرید توانایی ارائه عملکردی خوب را دارد. خوشحالم چون همانطور که گفتید چیزهایی هست که شما را ناراحت می کند، اما از طرفی باعث قوی تر شدنتان هم می شود. انتقادات بخشی از فوتبال است، و باید با آنها کنار بیایید، اما بازیکنان شخصیت لازم برای غلبه به آن را داشتند و این چیزی است که می بینید.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *