خبر فوری

بررسی بودجه وزارت آموزش در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی بودجه وزارت آموزش و پرورش و بودجه آموزشی وزارت بهداشت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

احمد حسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این جلسه بودجه وزارت آموزش و پرورش با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی بودجه آموزش و پرورش تنها در برخی از حوزه ها رشد داشته و مواردی همچون موضوعات تربیتی هیچ رشدی نداشته و بودجه سرانه مدارس به اندازه کافی درنظر گرفته نشده که کمیسیون انتقاداتی به این بودجه دارد.

فلاحی با اشاره به بررسی بودجه آموزشی وزارت بهداشت و رضایت نمایندگان از آن گفت که در این جلسه بودجه جامعه المصطفی(ع) العالمیه با حضور رئیس و معاونان جامعه المصطفی(ع) العالمیه مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که باید ردیف اختصاصی این نهاد از فرهنگی به آموزشی تغییر کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *