خبر فوری

وقتی جهادگران رودانی سرپناه می‌سازند

بارندگی‌های اخیر در رودان منجر به تخریب برخی خانه‌های نیازمندان شد، خسارتی سخت که بسیجیان جهادگر را برای ساخت سرپناه برای آنان مصمم ساخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از رودان، رگبار باران در بامداد هفدهم آذرماه بر آسمان رودان شدت گرفت، آنقدر شدید که صدای رعد و برق مهیب آن خبر از بارشی سنگین بر بهشت جنوب می‌داد.

بارش رحمت الهی ساعتی به همان ترتیب بارید، بارشی که دل کشاورزان را شاد و در مقابل با تخریب برخی از خانه‌های مردم، غم را بر چهره آنان نشاند.

بسیجیان جهادگر رودان طاقت دیدن این چهره‌های غم‌زده را نداشتند بر هر نحوه کوله خود را برای جهادی دیگر بستند، این بار ساختن خانه برای نیازمندان تا بگویند و همه بدانند که جهاد هم‌چنان ادامه دارد.

فضل‌الله قاسمی فرمانده حوزه مقاومت امام جعفرصادق(ع) رودان در حالی که خبر از این حرکت غیرتمندانه بسیجیان می‌دهد، می‌گوید: بسیج همیشه در صحنه بوده و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد و باید گفت بسیج با این ویژگی‌های ممتاز امروز به الگویی تمام‌عیار برای ملت‌های مسلمان تبدیل شده است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج یادگار بزرگ امام راحل و نمایشگاه اخلاص، بصیرت و مجاهدت و نمادی از اقتدار و صلابت نظام و کشور است و هر کسی در این نظام و انقلاب تفکر بسیجی و روحیه جهادی داشته و دلسوز نظام است و یا در حال فعالیت و خدمت بوده و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد، از نظر ما بسیجی است.

فرمانده حوزه مقاومت امام جعفرصادق(ع) رودان ادامه داد: در سال جاری به‌واسطه کرونا و بروز مشکلات مالی برای مردم، بسیجیان رودانی در امر ضدعفونی، تولید ماسک، ایستگاه‌های سلامت، کمک‌های مؤمنانه و ساخت مسکن برای نیازمندان با جان و دل و اراده جهادی مشارکت داشته و نشان دادند که اگر سنگر جبهه نیست اما سنگر در جهاد ادامه دارد.

قاسمی تصریح کرد: جهادگران بسیجی رودان پس از مشاهده خرابی‌های بارندگی‌های اخیر در رودان پای کار آمدند تا با ساخت مسکن برای یک نیازمند شادی‌بخش و آورنده امید به یک خانواده باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری رودان و رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس یاری‌دهنده بسیجیان پایگاه بسیج شهید صابری در این امر نیک و خدا پسندانه بودند، گفت: هم‌اکنون این خانه با زیربنای ۶۰متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال ساخت است.

فرمانده حوزه مقاومت امام جعفرصادق(ع) رودان در پایان از اعلام آمادگی بسیجیان برای هرگونه کار جهادی در این روزهای حضور کرونا و حوادثی هم‌چون سیل و بارندگی خبر داد و گفت: بسیجیان جهادگر آماده حضور در تمام صحنه‌های سخت غیرقابل پیش‌بینی هستند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹/ر

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید