نجات جان ۱۳ سرنشین قایق تفریحی در کیش

هرمزبان – فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از نجات جان ۱۳ سرنشین قایق توسط مرزبانان پایگاه دریابانی کیش در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

سرهنگ علی اصغر جمالی صبح امروز(۲۳ آذرماه) در تشریح این خبر، افزود: پس از اعلام تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درخواست کمک بلافاصله ماموران پایگاه دریابانی کیش به محل اعزام شدند و متوجه شدند که ۲ فروند شناور تفریحی به علت برخورد با صخره، تخریب و سرنشین‌ها در حال غرق شدن بودند.

وی افزود: ماموران با همکاری امور دریایی کیش به محل اعزام و در پایش محدوده گزارش شده، با انجام عملیات امداد و نجات در حوالی ساحل دامون، سرنشینان را از بروز حادثه‌ای تلخ نجات دادند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: گرچه این حادثه به علت برخورد با سخره به وقوع پیوست، اما به همه مالکان شناورها توصیه می‌شود شناورهای خود را به جلیقه‌های نجات تجهیز کرده تا در صورت بروز حادثه، شاهد به خطر افتادن جان هموطنان نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید