رمانی درباره برزخ در برزخ انتشار مانده است

یک نویسنده از اتمام نگارش اثرش درباره برزخ خبر داد و گفت: مدتی است که این اثر به ناشر تحویل داده شده، اما به دلیل شیوع کرونا و گرانی در انتظار چاپ است.

علی‌اکبر والایی، رمان‌نویس، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره یکی از آثار خود گفت: مدتی است که رمان «باغ سپید مرزی» را به اتمام رسانده و آن را برای انتشار به نشر عروج سپرده‌ام، اما هنوز آماده انتشار نشده است. عمده دلیل به تعویق افتادن انتشار این اثر متأثر از گرانی کاغذ و بازار نشر در شرایط کرونایی است.

وی در معرفی اثرش اظهار کرد: این رمان ویژه نوجوانان است و موضوع کلی آن ماوراءالطبیعه و جهان برزخ بوده و به سبک سیال فانتزی به نگارش درآمده است. از این رو می‌توان آن را رمان دینی به شمار آورد.

والایی ادامه داد: این اثر روایت خاصی است که از لحظه مرگ یک نوجوان آغاز می‌شود و به جهان ملکوت می‌رسد و با بازگشت روح به جسم نوجوان، داستان به اتمام می‌رسد؛ بنابراین تمام اتفاقات داستان در جهان ملکوت شکل می‌گیرد که در کمتر اثری به این موضوع پرداخته شده است.

وی با اشاره به دشواری‌های نگارش رمان با موضوع دینی، گفت: نوشتن درباره موضوعات دینی نیازمند پژوهش‌های عمیقی است تا آنچه بیان می‌شود مطابق با حقایق و مستندات باشد. به همین دلیل مشاوره‌هایی را با کارشناسان این حوزه داشتم و سعی کردم به سؤال‌های نوجوانان درباره جهان آخرت در قالب یک داستان پاسخ دهم و آن‌ها را با تأثیر رفتار‌ها و کردارشان آشنا کنم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید