خبر فوری

سولسشر: شکست اصلی منچستریونایتد در استانبول رقم خورد

هرمزبان – سرمربی منچستریونایتد به واسطه ناراحتی پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، علاقه ای به صحبت کردن در مورد آینده پل پوگبا نداشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، اوله گونار سولسشر در پی شکست ۳-۲ منچستریونایتد مقابل لایپزیش و نزول تیمش به سوی لیگ اروپا، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به نقل از BT Sport، سولسشر می توانست شاهد بازگشت تیمش از شکست ۳-۰ به تساوی ۳-۳ باشد ولی آن گل حیاتی از راه نرسید تا او در مصاحبه پس از بازی بگوید:
دیر شروع کردیم. بار دیگر روحیه خیلی خوبی داشتیم و تا مرز بازگشت پیش رفتیم. شرایط در اینجا با لیگ برتر متفاوت است؛ نمی توان به حریف برتری سه گله داد و انتظار بازگشت به بازی را داشت. در لحظات پایانی بد شانس بودیم و روی صحنه آخر تقریبا احساس کردیم که به گل رسیدیم.  
طبیعتا نمی توان گفت خوب بودیم؛ حقیقتا نبودیم. در گروهی سخت، باخت بزرگ برای ما آن شکست در استانبول بود؛ آنجا جایی بود که امتیازات لازم را از دست دادیم. امروز هم (به صعود) نزدیک بودیم ولی می دانستیم که باید توپ های ارسالی به محوطه جریمه را دفع کنیم ولی از عهده این کار بر نیامدیم.  
یک فوتبالیست نمی تواند برای خودش تأسف بخورد. آن ها امشب چند دقیقه احساس تأسف خواهند کرد و سپس تمرکزشان معطوف به بازی بزرگ روز شنبه (برابر منچسترسیتی) خواهد شد.
آیا پل پوگبا از حضور در منچستریونایتد راضی است؟
هر چه مدیر برنامه پل زودتر متوجه شود که این یک ورزش گروهی است، بهتر است. من نمی خوام در این رابطه انرژی صرف کنم. راضی بودن یا نبودن پل را باید از خودش بپرسید؛ من به جای او حرف نمی زنم. او در تمرینات تلاش زیادی انجام می دهد و باید روی عملکردش تمرکز کند. حالا وقت صحبت کردن در مورد نقل و انتقالات نیست.  

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *