خبر فوری

نماینده ولی فقیه درهرمزگان: رضایت ایثارگران را در حد مطلوب جذب کنید

هرمزبان – نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت طرح سپاس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در اجرای این طرح مهم با اشتیاق، رضایت ایثارگران را در حد مطلوب جذب کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده شامگاه شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان خطاب به وی اظهارداشت: آنچه را در خصوص اجرای طرح سپاس و دیدار از خانواده‌های معظم شهیدان، به‌ویژه والدین آن ها در نظر داشتم و به شما و همکاران شما تأکید کردم، خوشبختانه مورد توجه قرار گرفته است.
وی ابرازداشت: هر گاه در راستای پیشبرد فعالیت‌ها و اهداف حساس و مهم بنیاد نیاز به همراهی و حمایت داشتید، کوتاهی نخواهیم کرد و با افتخار در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهیم بود.
️مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: طرح سپاس به منظور تجلیل از ایثارگران به‌ویژه والدین شهدا با جدیت اجرا می‌شود.
عطا ناوکی با بیان اینکه، طرح سپاس جزو برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران محسوب می‌شود، بررسی وضعیت زندگی خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از نزدیک و رفع مشکلات آنها در سریع ترین زمان ممکن و با برنامه‌ریزی مناسب را از مزیت‌های مهم طرح سپاس عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال در طرح سپاس یعنی دیدار حضوری، ارتباط تلفنی و تجلیل از ایثارگران، بنیاد شهید استان جزو رتبه‌های برتر کشور قرار گرفت، عنوان کرد: اشتغال، درمان و مسکن ایثارگران را در اولویت قرار دادیم و با تمام نیرو و تلاش مضاعف سعی در رفع موانع سر راه کردیم.
ناوکی یادآور شد: طرح سپاس به منظور تجلیل از ایثارگران به‌ویژه والدین شهدا با جدیت اجرا می‌شود، بی‌شک حمایت و راهنمایی‌های شایسته ائمه محترم جمعه باعث شد در این راستا تعامل و همراهی دستگاه‌های اجرایی با بنیاد بیش از قبل باشد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید