خبر فوری

همایش طبیب روحانی در هشت بندی برای نخسین بار برگزار می شود

هرمزبان: مراسم تجلیل از مقام علمی و اخلاقی 5 عالم بزرگ منطقه هشت بندی  و توکهور برای نخستین بار برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبانبه نقل از پایگاه خبری هشت بندی،«حجت الاسلام محمد بارانی » امام جمعه هشت بندی و توکهور مسئول برگزاری  همایش «طبیب روحانی»، با اعلام این خبر گفت: یکی از راه های نهادینه کردن اخلاق اسلامی و باورهای دینی در جامعه  معرفی بزرگان دینی است.

وی با اشاره به اینکه این علما به نوعی طبیب روحانی و معنوی جامعه محسوب می شوند، افزود: به همین منظور این همایش به این عنوان نام گرفت تا بتوانیم گامی در شناساندن شخصیت علمای ربانی منطقه برداشته باشیم.

حجت الاسلام محمد بارانی در ادامه با اشاره به اهداف برپایی همایش طبیب روحانی اظهار کرد: بیان ابعاد شخصیتی، رفتاری، علمی  و اخلاقی  حضرت آیت الله غلامحسین رئوفی، حجت الاسلام صالحی، روحانی شهید حجت الا سلام داداکبری نیا ، روحانی فقید حجت الاسلام حاج شیخ علی حقیقی  و روحانی فقید حاج عبدالرسول پیروزی  برای جوانان، فرهنگیان، فرهیختگان، دانشجویان، دانش آموزان و عموم مردم از جمله اهداف برپایی این همایش است.

مسئول اجرایی همایش طبیب روحانی با اشاره به محورهای این همایش گفت: در این همایش در مورد مسائلی پیرامون زندگی و حالات عرفانی، علمی و عرفانی  این علما توسط  شاگردان و نزدیکان آنها  سخن گفته خواهد شد.

امام جمعه هشت بندی با اشاره به اینکه افراد دعوت شده در این همایش از شخصیت های برجسته حوزوی، علمی و دانشگاهی استان هرمزگان  هستند بیان داشت سخنران این همایش حضرت آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان می باشد،

حجت الاسلام بارانی در ادامه افزود: این همایش راس ساعت 9 صبح چهارشنبه 29 مهرماه در مسجد جامع هشت بندی برگزار و تا نماز ظهر ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: این همایش به همت دفتر امام جمعه و سپاه ناحیه میناب برپا خواهد شد.

کد خبر: 394874

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید