خبر فوری

گازرسانی به کیش بزودی آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: گازرسانی به جزیره کیش بزودی با انتخاب انتخاب پیمانکار آغاز می‌شود که شامل سه فاز گازرسانی به نیروگاه، گازرسانی به صنایع و گازرسانی به منازل مسکونی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، فوأد حمزوی در سفر به جزیره کیش و در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: باتوجه به بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری فراگیر برای  اجرای پروژه‌های اجرایی ایجاد کرده اما پرسنل شرکت گاز هرمزگان در راستای رفاه شهروندان، تعهد کاری، صادقانه و مجاهدانه و  مشغول به اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهرستان‌ها هستند.

وی اظهار کرد: گازرسانی به جزیره کیش  نیز در اولویت کاری شرکت گاز  قرار دارد و با توجه به این که نیروگاه‌های گازی در جزیره به دلیل کمبود گاز، روزانه  یک میلیون لیتر گازوئیل مصرف می‌کنند و بی شک با آمدن گاز شهری به این منطقه، شاهد رشد و تحول عظیمی در نیروگاه‌ها خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان بیان داشت: در مراحل پایانی انتخاب پیمانکار گازرسانی به کیش هستیم و جهت تسریع در انجام این پروژه عظیم گازرسانی، ضرورت و هماهنگی بیشتری را از مسئولان این جزیره خواستاریم.

به گفته حمزوی، گازرسانی به کیش در ۳ فاز زمان‌بندی شده است که فاز اول شامل گازرسانی به نیروگاه‌ها، فاز دوم در قالب گازرسانی به صنایع و صنوف پرمصرف جزیره  و فاز سوم نیز با هماهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، آمادگی جهت گازرسانی  به منازل و خانوارهای ساکن در منازل مسکونی را داریم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید