خبر فوری

پیکر دو شهید گمنام صبح امروز برای خاکسپاری در بندر کوهستک به هرمزگان انتقال می‌یابد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، صدها تن از مردم بندرکوهستک در شرق استان هرمزگان عصر امروز  در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهر بندزرک با سردار باقرزاده مسؤول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و از وی تقاضا کردند تا امکان میزبانی از شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس را برای این بندر تاریخی فراهم کند.

سردار باقرزاده نیز با مشاهده انبوهی از درخواست‌های مردمی مردم ولایت‌مدار بندرکوهستک و طی پیگیری‌های فشرده با ستاد کل نیروهای مسلح در تهران از انتقال پیکر دو شهید گمنام در صبح روز پنجشنبه 11 آذرماه به استان هرمزگان خبر داد.

وی اظهار داشت: پیکر این دو شهید از طریق پرواز از تهران به بندرعباس منتقل و صبح فردا با بدرقه مردم شهر بندرعباس به بندرکوهستک در شرق استان هرمزگان منتقل می‌شود تا در بندرکوهستک تشییع و به خاک سپرده شوند.

مسؤول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به استقبال با شکوه مردم استان هرمزگان در شهرهای مختلف از پیکر شهدای گمنام و برگزاری مراسم‌های پرشور تشییع و خاکسپاری این شهدای عزیز، خاطرنشان کرد: چندین منطقه از استان هرمزگان نیز درخواست خاکسپاری شهدای گمنام در شهر و منطقه خود را دارند که مقرر شد تا در تفحص‌های آتی و در صورت یافتن شهدای گمنام، در این مناطق به خاک سپرده شوند.

سردار باقرزاده تأکید کرد: مردم استان هرمزگان مردمی غیور و مرزدارانی شجاع برای ایران اسلامی هستند و بر عهده و پیمان خود با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی استوار باقی‌ مانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، پیکر دو شهید گمنام صبح امروز و از طریق پرواز ساعت 6 صبح ماهان به بندرعباس منتقل می‌شوند و قرار است با ادای احترام ویژه نظامی به بندرکوهستک در شرق هرمزگان منتقل شوند.

بندرکوهستک از توابع شهرستان سیریک در 35 کیلومتری جنوب شهر میناب واقع شده است و از بنادر مستقر در سواحل مکران بشمار می‌رود که قدمت تاریخی این بندر در حوزه جنوب ایران زبانزد است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید