جذب پوگبا و فروش دیبالا؛ دو هدف یوونتوس در ژانویه

هرمزبان – هافبک ۲۷ ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تا سال ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد دارد و برای ترک این تیم بسیار مصمم است. مینو رایولا، مدیر برنامه های او نیز این موضوع را تایید کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سران یوونتوس در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب پل پوگبا اقدام خواهند کرد. پوگبا نیز از بازگشت به یوونتوس استقبال می کند و مدیر برنامه هایش یعنی مینو رایولا رابطه بسیار خوبی با سران یوونتوس دارد. این باشگاه ایتالیایی تمام تلاش خود را برای بازگرداندن پوگبا خواهد کرد. پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی بیانکونری تاکنون با سران این باشگاه بر سر تمدید قرارداد خود به توافق نرسیده است و در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت شود، سران یوونتوس او را در ژانویه به فروش خواهند رساند. وستون مک کنی، هافبک آمریکایی باشگاه شالکه که به صورت قرضی در یوونتوس حضور دارد، تاکنون عملکرد خوبی در این باشگاه داشته است. سران یوونتوس تمایل زیادی به دائمی کردن قرارداد مک کنی دارند.
پل پوگبا، هافبک ۲۷ ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تا سال ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد دارد و مینو رایولا، مدیر برنامه های او تایید کرد که داستان پوگبا در منچستریونایتد به پایان رسیده است. به نقل از Paul Hirst از تایمز، اگر پل پوگبا موفق شود تا در رابطه با جدایی خود از منچستریونایتد با سران این باشگاه به توافق برسد، در تابستان آینده قصد دارد تا به یوونتوس بپیوندد. او خواهان بازگشت به باشگاه سابق خود است. گفته می شود که دستمزد هفتگی این هافبک فرانسوی ۲۶۰ هزار پوند است و از آنجایی که یوونتوس به دلیل بحران کرونا دچار خسارت های زیادی شده است، در ابتدا باید بر سر دستمزد هفتگی با پوگبا به توافق برسد. پوگبا برای جدایی از منچستریونایتد بسیار مصمم است.
پل پوگبا، هافبک فرانسوی باشگاه منچستریونایتد از شرایط خود در این تیم راضی نیست و خواستار جدایی از این باشگاه در پایان فصل است. مینو رایولا، مدیر برنامه های او روز گذشته این موضوع را تایید کرد. طی دو فصل اخیر، شایعات زیادی پیرامون علاقه باشگاه های رئال مادرید و یوونتوس به جذب این هافبک ۲۷ ساله مطرح شده است و پوگبا باید از میان این دو باشگاه، یکی را به عنوان باشگاه آینده خود انتخاب کند.
صحبت های اخیر مینو رایولا، باز هم حواشی  را به اردوی منچستریونایتد برد. مدیر برنامه پل پوگبا اخیرا علنا اعلام کرد که موکلش در منچستریونایتد خوشحال نیست. او حتی در مورد مقایسه لوکاکو و ارلینگ هالند از سوی سولسشر گفته بود سرمربی منچستریونایتد بهتر است روی بازی گرفتن مثل یک قهرمان از پوگبا تمرکز کند. پس از شکست ۳-۲ منچستریونایتد مقابل لایپزیش، اوله گونار سولسشر در کنفرانس خبری در پاسخ به رایولا گفت:
زمانی که مدیر برنامه پوگبا درک کند که اینجا یک تیم ورزشی است، شرایط بهتر می شود. من نمی خواهم انرژی ام را صرف این مساله کنم. شما باید از پل بپرسید که اینجا خوشحال است یا نه. من قرار نیست جای او حرف بزنم. تمرکز پل روی بهترین عملکرد برای تیم است.
اسپورت مدیاست در گفتگو با فابیو پاراتیچی، مدیر یوونتوس در مورد احتمال انتقال پوگبا به یوونتوس پرسید و او پاسخ داد:
این سوال درستی نیست. سوال گزافی است. ما پوگبا را خیلی دوست داریم و می دانیم که او بازیکن بزرگی است اما در حال حاضر او بازیکن منچستریونایتد است.
روز گذشته رایولا در پاسخ به انتقال پوگبا به یوونتوس گفته بود:
چرا که نه؟ پل آنجا دوستان فوق العاده ای دارد.  
رایولا در تازه ترین اظهارنظرش در مورد آینده پل پوگبا هافبک ۲۷ ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد اظهار نظر کرده و به توتو اسپورت گفته است:
من می توانم بگویم که کار پل پوگبا در منچستریونایتد تمام شده است. بهتر است صریح صحبت کنید و به جلو نگاه کنید و از اتلاف وقت خود برای یافتن مقصر پرهیز کنید. پل از شرایطش در منچستر یونایتد ناراضی است زیرا دیگر آنطور که دوست دارد نمی تواند عملکردش را به نمایش بگذارد و دوست دارد انتظارات را برآورده کند. پل به یک تیم جدید و تغییر فضا نیاز دارد. او ۱۸ ماه دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و قراردادش در ژوئن ۲۰۲۲ خاتمه می یابد. با اینحال تصور می کنم بهترین راهکار برای پوگبا و منچستریونایتد این است که او در تابستان بعدی از یونایتد جدا شود. اگر این اتفاق نیفتد، منچستریونایتد که رابطه خوبی با آن ها دارم، می داند که در خطر از دست دادن پل به صورت بازیکن آزاد خواهد بود، زیرا پل قصد تمدید قراردادش را ندارد. اگر کسی نمی تواند این موضوع را درک کند، به این دلیل است که چیزی در مورد فوتبال نمی داند. با اینحال آن ها می توانند در صورتی که پل به صورت بازیکن آزاد از یونایتد جدا شود، همه تقصیرات را گردن من بیندازند.
اما آیا ممکن است یوونتوس مقصد آینده پل پوگبا باشد؟
چرا که نه. رابطه پل با یوونتوس و هم تیمی های سابقش بسیار عالی است. اما با تاثیراتی که کووید گذاشته، بسیاری از باشگاه ها قادر به خدمت گرفتن او نیستند. مطمئناً زمان ترک منچستریونایتد فرا رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید