نگاه مسؤولان بندرلنگه به آموزش و پرورش یک نگاه فاخر است

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: نگاه مسؤولان شهرستان بندر لنگه به اداره آموزش و پرورش یک نگاه فاخر است و این اداره جایگاه رفیعی دربین ادارات شهرستان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا عصر امروز در دیدار با  ایرج بیت‌الهی مدیرکل آموزش و پرورش هرگان، اظهار کرد: راه ارتقاء فرهنگ در هر منطقه ، اولویت‌دادن به آموزش وپرورش است.

وی افزود: باید هم وغم تمامی مسؤولان هر منطقه توسعه امکانات آموزش و پرورش، مدارس و ایجاد تسهیلات مختلف برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های علمی تربیتی آنها باشد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: نگاه مسؤولان شهرستان بندر لنگه به اداره آموزش وپرورش یک نگاه فاخر است و این اداره جایگاه رفیعی دربین ادارات شهرستان دارد که از رییس محترم آن که فردی بومی کوشا و دلسوز است و از همه کارکنان خدوم آن قدردانی می‌نمایم.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا یادآور شد: بزرگترین مشکل ما در شهرستان کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش است که از مدیرکل این اداره انتظار دارم با برنامه‌ریزی مناسب دراین زمینه موازنه ای بین شهرستانهای استان ایجادنمایند.

سپس در این دیدار ایرج بیت‌الهی مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان بیان داشت: از حمایت‌های مثال‌زدنی امام جمعه شهرستان از آموزش وپرورش تشکر می‌کنم .

وی افزود: برای بهره‌مندی بیشتر مدارس از طلاب وروحانیون برنامه‌ها داریم و مشکل کمبود نیرو در شهرستان را ان‌شاءالله در حد وسع مرتفع خواهیم نمود.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید