رکورد فوق العاده منچستریونایتد پس از دریافت گل؛ شیاطین سرخ سلطان کامبک

هرمزبان – شیاطین سرخ به طور سنتی پس از دریافت گل اول، به حریف خطرناک تری برای رقبا تبدیل می شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، منچستریونایتد با کسب سه امتیاز دیگر از مسابقه ای که در آن از حریف خود عقب افتاده بود، تاریخ ساز شد. به نقل اوپتا، گل دقیقه ۳۸ توماس سوچک نوید یک بازی سخت دیگر را برای شیاطین سرخ می داد ولی این تیم با سه گل پل پوگبا، میسون گرینوود و مارکوس رشفورد در نیمه دوم، به برد ارزشمندی دست یافت. بدین ترتیب منچستریونایتد در تاریخ مسابقات لیگ برتر پس از دریافت گل اول در بازی های خود، ۳۸۵ امتیاز کسب کرده است. آن ها با برد روز گذشته خود توانستند از رکورد تاتنهام عبور کنند و در این زمینه بهترین باشند.
منچستریونایتد با پیروزی دیروز مقابل وستهام که با نتیجه ۳-۱ در خانه حریف بدست آمد موفق شد نامش را در کتابهای رکورد لیگ برتر انگلیس ثبت کند. یونایتدی‌ها در تاریخ لیگ برتر بیشترین کامبک‌ها را به نام خود ثبت کرده اند و در بازی‌هایی که ابتدا عقب افتاده اند بیشترین تعداد پیروزی را نسبت به رقبای خود داشته اند. پیروزی دیروز در خانه وستهام تعداد کامبکهای موفق یونایتد در لیگ جزیره را به عدد ۳۸۵ رساند که رکورد جدیدی بود. شاگردان سولسشر در نیمه اول بازی دیروز عملکرد بدی داشتند و با گل توماش سوچک از حریف در این نیمه شکست خوردند ولی در نیمه دوم با عملکردی عالی بازی را ۳-۱ به سود خود پایان دادند.
یونایتد که در ابتدای بازی تصمیم گرفته بود بازیکنان مهمش مثل برونو فرناندس و مارکوس راشفورد را برای بازی حساس میانه هفته مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان تازه نفس نگه دارد و آنها را روی نیمکت نشانده بود در نهایت مجبور شد آنها را به میدان بفرستد. شیاطین سرخ در نیمه دوم با سه گل از پوگبا، گرین وود و مارکوس راشفورد موفق شدند حریف را ۳-۱ شکست دهند.
در این مسابقه، ابتدا تیم وستهام بود که به گل رسید. در دقیقه ۳۸ روی ارسال کرنر از سمت چپ و اثرگذاری ریسه، سوچک در دهانه دروازه و مقابل دروازه خالی به راحتی گل اول را به ثمر رساند و نیمه اول با یک گل به سود وستهام به پایان رسید. اما در نیمه دوم و با ورود برونو فرناندز، مارکوس رشفورد و خوان ماتا، منچستر بازگشت باشکوهی به بازی داشت و آنها توانستند با دو پاس گل از فرناندز و ماتا و گلزنی پوگبا، گرینوود و رشفورد بازی را با نتیجه ۳ بر یک برنده شوند. جدا از بحث تاثیرگذاری مستقیم هر ۳ تعویض سولسشر در این بازی، برونو فرناندز موفق به ثبت رکورد بی نظیری در رقابت های لیگ برتر شد. فرناندز که از زمان ورودش به منچستر در ژانویه گذشته، به خاطر تأثیر گذاری بالایش همواره مورد ستایش قرار گرفته است، در نیمه دوم جانشین دنی فن دبیک شد.
هافبک ۲۶ ساله پرتغالی در نیمه دوم و در حضور ۴۵ دقیقه ای رکوردی بی نظیر در رقابت های لیگ برتر به ثبت رساند. او موفق شد در دیدار مقابل وستهام ۸ پاس کلیدی به هم تیمی هایش بدهد و در واقع ۸ بار آنها را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد. هشت موقعیتی که برونو فرناندز ایجاد کرد، باعث می شود تا او تنها بازیکنی باشد که در این فصل، در یک مسابقه لیگ برتر این تعداد شانس گلزنی برای هم تیمی هایش ایجاد کرده است. علاوه بر این، منچستریونایتد از زمان اولین بازی ملی پوش پرتغالی در لیگ برتر، بیش از هر تیم دیگری امتیاز کسب کرده است (۵۱ امتیاز).
هافبک یونایتد در این فصل ۳۵ فرصت عالی گلزنی در لیگ برتر ایجاد کرده تا او نسبت به کوین دی بروینه هافبک خلاق منچستریونایتد جایگاه بهتری داشته باشد. دی بروینه تا به اینجای فصل ۲۸ موقعیت گلزنی برای هم تیمی هایش ایجاد کرده است. برونو فرناندز در ۴۵ دقیقه ای که برای منچستر به میدان رفت، ۴۴ بار توپ را لمس کرد که منجر به خلق ۸ موقعیت گلزنی شد. او در این بازی یک پاس گل برای پوگبا مهیا کرد. گلی که باعث شد منچستر به بازی برگردد.
علاوه بر رکوردهای منحصر بفردی که برونو فرناندز در لیگ برتر خلق کرده است، او در مقایسه با سایر لیگ های اروپایی نیز وضعیت خوبی دارد. به نقل از Squawka، فرناندز بیش از هر بازیکن دیگری در پنج لیگ برتر اروپا شانس گلزنی ایجاد کرده است. پیروزی منچستریونایتد در برابر وستهام آنها را به رده چهارم جدول لیگ برتر رسانده است. شیاطین سرخ روز سه شنبه برای برگزاری دیدار مهم لیگ قهرمانان اروپا در برابر لایپزیش به آلمان سفر می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید