خبر فوری

تشریح آخرین جزئیات امدادرسانی هلال‌احمر به سیل‌زدگان پارسیان/ آماده‌باش کامل تیم‌های امدادی هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه بارندگی‌های پارسیان ۵ متوفی و ۳۵ آسیب دیده به دنبال داشته است، گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل به سرمی برند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، مختار سلحشور گفت: به‌دنبال بارش شدید باران یکشنبه ۱۶ آذرماه  ۹۹ در استان  و جاری شدن سیل در شهرستان پارسیان و روستای فومستان تیم های امدادی جمعیت هلال احمر جهت امدادرسانی به مناطق متاثر از سیل اعزام شدند.

سلحشور تصریح کرد: در پی بارندگی‌های روز گذشته، بخشی از راه‌های مواصلاتی شهرستان پارسیان به روستاهای اطراف بدلیل ریزش کوه و طغیان رودخانه ها مسدود و تجمع آب موجب آسیب منازل مسکونی شده است.

وی ادامه داد: با اعلام گزارشاتی مبنی بر تجمع آب در منازل مسکونی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر نسبت به تخیله آب از منازل اقدام نمودند.

این مسؤول ادامه داد: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر گرفتار شدن ٢ دستگاه خودروی پراید و  پژو پارس در مسیر رودخانه فصلی که از سر کوه گردنه های لامرد سر چشمه میگیرد ، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند که ۵ سرنشین متوفی این خودروها پس از جستجو تحویل عوامل انتظامی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه بارندگی های پارسیان ۵متوفی و ۳۵ آسیب دیده به دنبال داشته است، خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل به سرمی برند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

انتهای پیام/۳۲۶۴/و

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید