خبر فوری

استانداری هرمزگان دستگاه برتر و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان معاون نمونه نمازی استان شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، دومین اجلاس استانی نماز با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی برگزار و دستگاه های برتر  و نمونه نمازی استان  تجلیل شدند.

در این اجلاس استانداری هرمزگان  که بر اساس ارزیابی  و داوری ستاد اقامه نماز استان جزء دستگاه هایی اجرایی برتر استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز حائز رتبه برتر شده بود به عنوان دستگاه برتر و نمونه درحوزه نماز معرفی و از فعالان و دست اندرکاران  این دستگاه با اهداء لوح سپاسی از سوی استاندار هرمزگان ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و رضایی نماینده ئیس جمهور در ستاد اقامه نماز کشورتجلیل بعمل آمد.

همچنین در این اجلاس 10 دستگاه اجرایی برتر دیگر استان هرمزگان  در حوزه  توسعه و ترویج فرهنگ نماز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

فرماندار نمونه نمازی ، شهردار نمونه نمازی و دهیار نمونه نمازی در دومین اجلاس استانی نماز با اهداء لوح تقدیری مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در دومین اجلاس استانی نماز در استان هرمزگان علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان به عنوان معاون نمونه نماز در استان هرمزگان معرفی شد.

علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان و رئیس شورای اقامه نماز استانداری  بر اساس ارزیابی ها و داوری ها ستاد اقامه نماز استان هرمزگان  در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز  به عنوان  معاون نمونه نمازی استان معرفی و با اهداء لوح سپاسی از سوی استاندار هرمزگان ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان  و رضایی نماینده رئیس جمهور در ستاد اقامه نماز  کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

در متن تقدیر نامه  دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان و آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس به علی رئوفی آمده است: ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز با تشکیل هئیت های ارزیابی و داروی به بررسی و شناسایی و انتخاب  افراد و گروههایی که در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 94 تلاش نموده اند پرداخته و بر اساس رای این هئیت به عنوان معاون نمونه نمازی انتخاب شده اید این موفقیت را از صمیم دل تبریک گفته و برای خدمتگزاران به آستان رفیع نماز و عبادت آرزوی توفیق می نمایم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید