خبر فوری

استاندار هرمزگان: باهم نبودن بدور از عقل است

استاندار هرمزگان گفت: همه ما در کنار هم قرار داریم و باید با هم باشیم و با هم نبودن به دور از عقل و دلسوزی برای کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، فریدون همتی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح تامین آب میناب از سد سرنی، عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هرکدام از قوای مقننه، مجریه و قضاییه و نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، تحت فرمان و هدایت مقام معظم رهبری، به انجام وظایف و ماموریت‌های خود می‌پردازند.

وی ادامه داد: همه ما در کنار هم قرار داریم و باید با هم باشیم و با هم نبودن به دور از عقل و دلسوزی برای کشور است.

استاندار هرمزگان افزود: وجود اختلاف نظر اشکالی ندارد اما در نهایت باید همه در کنار یکدیگر قرار بگیریم و بر محور اسلام و ارزش های دینی، آینده درخشانی را برای کشورمان رقم بزنیم.

همتی تصریح کرد: تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران و استفاده از ابزار تحریم و ترور، به این دلیل است که دشمن می‌داند، جمهوری اسلامی ایران به سمت توسعه همه جانبه و تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ در حال حرکت است و در آستانه تحقق کامل این اهداف قرار دارد.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت در منطقه تاثیرگذار است و مردم این منطقه از افکار، اندیشه و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، امام راحل و مقام معظم رهبری، استقبال می‌کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: به این دلایل، دشمنان احساس خطر می‌کنند، چون با تداوم تاثیرگذاری ایران اسلامی در منطقه و جهان، همان گونه که دست آنها از منافع مادی و معنوی در ایران قطع شد، در منطقه نیز مردم به آنها اجازه چپاول منافع کشورها را نخواهند داد.

همتی اظهار داشت: دشمن به این دلیل علیه ایران اسلامی توطئه می‌کند، چون ما شاخ دشمنان را شکسته ایم و به آنها ضربه زده ایم و ابهت دشمن را ریخته‌ایم.

وی بیان داشت: ملت ایران با وحدت و همدلی و تحت هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیش می‌رود و آینده درخشانی دارد و در طول چهار دهه گذشته نیز شاهد بوده‌ایم با وجود همه محدودیت‌ها و توطئه‌های دشمنان، کشورمان به توانمندی‌های جدیدی دست یافته است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: راه جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت ادامه دارد و آینده درخشانی پیش روی ملت ایران است و دشمن نیز روزی ناامید خواهد شد و مجبور می‌شود عجز و ناتوانی خود در برابر ایران اسلامی را بپذیرد و با احترام متقابل با ایران در دنیا تعامل کند.

همتی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران نیز به دنبال تعامل منطقی و احترام متقابل است اما اجازه نمی دهیم، کسی برای ما تصمیم بگیرد و در سرنوشت ما دخالت کند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید