بسیج ظرفیتی بی بدیل در راستای کمک به اقتدار بیشتر نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، رشید قربانی شامگاه شنبه در اجلاس مجمع قشر بسیج فرهنگیان استان که در کانون شهید مطهری سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یکی از ظرفیت های مهم کشور به شمار می رود و این نیروی عظیم در زمان های مختلف بهترین کمک را به نظام و انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

وی به ویژگی های بسیج و بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیج ظرفیت بی بدیل، منعطف و وسیع است که همه افراد متعهد و معتقد به آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بر می گیرد و این ظرفیت می تواند بهترین کمک برای اقتدار بیشتر نظام اسلامی در تمامی عرصه ها باشد.

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیج بسیار وسیع و متنوع است به عملکرد بسیج در عرصه های مختلف شامل دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، سازندگی، اقتصادی و فرهنگی پرداخت و گفت: حضور بسیج در عرصه تعلیم و تربیت نیز موثر و نقش آفرینی فرهنگیان و دانش آموزان در شجره طیبه بسیج و دوران دفاع مقدس گواه  بر این حضور ارزشمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش و ضرورت حضور بسیج در حوزه تعلیم و تربیت، عرصه تربیتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را دارای ابعاد مختلف با تنوع بسیار دانست و گفت: امروز حضور بسیج در همه عرصه ها به عنوان بازوی فکری ضروری است.

وی به اقدامات و فعالیت های قشر بسیج فرهنگیان استان و کارگروه های زیر مجموعه قشر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در دبیر خانه و کارگروه های قشر می توان با تنوع و وسعت نظر به موضوعات و مسائل مختلف پرداخت و نظرات کارشناسی در عرصه های مختلف ارائه کرد .

قربانی با تاکید بر ضرورت همراهی متعهدانه کلیه مجموعه ها در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، حل مسائل و مشکلات پیش روی را نیازمند تلاش و همکاری آحاد جامعه و اقدام موثر دانست و گفت: قشر بسیج فرهنگیان نیز می تواند با ارائه نظرات اصلاحی، جامع و اقناعی در راستای پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش کمک نماید .

وی در پایان از همراهی قشر بسیج فرهنگیان و ارائه راه کارهای لازم در راستای پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تشکر کرد.

گفتنی است در این نشست انتخابات هیات رییسه مجمع بسیج فرهنگیان برگزار شد و مرتضی ملاولی به عنوان رییس مجمع ، حجت الله نریمانی به عنوان جانشین و لیلا حیدری به عنوان بازرس مجمع معرفی  و از خدمات مسئولین قبلی مجمع تقدیر شد. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید