خبر فوری

سیمئونه: ما نیاز به کسب امتیازات داریم/ بایرن مونیخ به خوبی می داند که در هر تورنمنتی چگونه رقابت کند

هرمزبان – دیگو سیمئونه امیدوار است که تیمش بازی را به سمتی ببرد که بتوانند به بایرن مونیخ آسیب بزنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی با بایرن مونیخ در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و به سوال های خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، سیمئونه در این کنفرانس خبری گفت:
ما با بایرن مونیخ مواجه می شویم. مقابل تیمی بازی می کنیم که برای تورنمنت های بسیاری آماده می شود و می داند که چگونه در هر تورنمنت رقابت کند. ما این لیگ قهرمانان را با تلاش و کار زیادی ادامه می دهیم. این یک بازی مهم است. باید آرام باشیم و در مسیری که تیم در آن قرار دارد، به کار خود ادامه دهیم.
ویژگی های کوستا یا سوارز باعث داشتن مهاجمی می شود که می تواند موقعیت هایی را که تیم خلق می کند، تبدیل به گل کند. من درک می کنم که هم فلیکس، هم کوریا، سائول، یورنته، لمار، کاراسکو… همه فوتبالیست های گلزنی هستند. باید بازی های خود را با فوتبالیست هایی که بازی می کنند، تقویت کنیم. موقعیت هایی خلق شده اند که در بعضی بازی ها تبدیل به گل شده اند و در بعضی بازی ها خیر چون فوتبال همین است. داشتن پویایی لازم برای قرار دادن خودت در این موقعیت ها، چیزی است که تو را با قدرت به گلزنی نزدیک می کند.
این ویروس کرونا عجیب است. فردا ممکن است تست سوارز منفی و در شرایط خوبی باشد. او تمرین می کند، می خواهد در تیم مشارکت داشته باشد و به تیم کمک کند. ما نتیجه را اعلام خواهیم کرد، باید صبر کنیم. دیروز با سوارز صحبت کردم و او حالش خوب بود، می خواهد که همراه تیم باشد. مهم ترین چیز این است که حال او خوب است. اگر فردا بازی نکند، در بازی شنبه به میدان خواهد رفت. مشکلی نیست.
عدم حضور هواداران؟ ما لحظات بسیار سختی را در مقابل هواداران داشتیم. چیزی که کاملاً مشخص است، این است که ما به شدت دل تنگ حضور مردم هستیم، این استادیوم (واندا متروپولیتانو) فوق العاده است. اتلتیکو یکی از تیم هایی است که در حضور هوادارانش قدرتمندتر است. حال که آن ها در استادیوم حضور ندارند، انرژی لازم از جاهای دیگری به ما خواهد رسید. امیدواریم همه چیز به حالت نرمال برگردد، نه فقط در فوتبال بلکه از همه نظر.
دو تساوی، یک شکست و فقط یک پیروزی، نتایج خوبی نیست. در حد ما نیست. ما نیاز به کسب امتیازات داریم. نیاز داریم تا به دور بعدی صعود کنیم. نتیجه هر چیزی که باشد، ما یک هدف داریم؛ امیدواریم بازی را به سمتی ببریم که بتوانیم به آن ها آسیب بزنیم. باید قدرتمند و تاثیرگذار باشید، مهم نیست که ۳۰ درصد مالکیت داشته باشی یا ۹۰ درصد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید