خبر فوری

موراتا و رونالدو دو بازیکن تضمینی ما هستند

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس از عدم حضور آلوارو موراتا مقابل تورینو ابراز ناراحتی کرد.

با وجود اینکه پیش از این صعود یوونتوس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده بود اما این تیم شب گذشته با ارائه نمایش خوب موفق شد با سه گل دیناموکیف را شکست دهد تا جدال پایانی مقابل بارسلونا برای صدرنشینی سرنوشت ساز باشد.

در مسابقه شب گذشته آلوارو موراتا و کریستیانو رونالدو بار دیگر برای بیانکونری موفق به گلزنی شدند تا روند خوب آنها ادامه داشته باشد. آندره‌آ پیرلو در مصاحبه ای با سایت یوفا در این باره گفت: “آن ها مهره های تضمینی ما هستند. حیف است که آلوارو در لیگ محروم است اما می تواند در دیدار مقابل بارسلونا ما را همراهی کند. این یک مسابقه خاص خواهد بود. به عنوان بازیکن حضور در این بازی عالی بود و اکنون در قامت مربی گری نیز اینگونه خواهد بود اما ما ابتدا یک بازی مهم یعنی دربی را پیش رو داریم و باید روی آن تمرکز کنیم.”

پیرلو درباره عملکرد خوب فدریکو کیه زا نیز گفت: ” او به زمان نیاز دارد. ما واقعاً کیه زا را در اینجا می‌خواستیم و از عملکرد فعلی او بسیار خوشحالیم؛ حتی اگر این اتفاق یک نقطه شروع باشد. او باید به رشد خود ادامه دهد و حتی بهتر از اینها عمل کند.”

 

 

منبع: ورزش سه 

 

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید