خبر فوری

نگاهی به برد روحیه بخش شاگردان گل محمدی؛ مقتدر در دفاع، منظم در حمله

هرمزبان – پرسپولیس اگرچه در بازی های قبلی کم گل زده بود اما مقابل شهرخودرو ۳ گل به ثمر رساند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، تیم پرسپولیس عصر امروز با ۳ گل موفق شد تیم شهرخودرو را شکست دهد. گل محمدی طبق اعلام قبلی به بازیکنانی میدان داد که بتوانند در فینال آسیا بازی کنند و در نیمه دوم با چند تغییر تیمش را مقابل شهرخودرو مجهز کرد تا با ۳ گل به پیروزی برسد. سرخ پوشان با گلزنی سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی و میلاد سرلک توانستند علاوه بر این که طلسم گل نزدن های تیمشان را بشکنند، آمار گل نخوردن خود را نیز حفظ کنند. گل محمدی و شاگردانش حالا با کسب ۸ امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کردند. ضمن این که با کسب ۸ امتیاز از ۴ بازی، میانگین خوب کسب دو امتیاز در هربازی را نیز مال خود کردند. میانگین امتیازی که برای کسب عنوان قهرمانی مناسب به نظر می رسد.
حامد لک در چهارمین دیدار خود برای پرسپولیس توانست همچنان دروازه اش را بسته نگه دارد. حامد لک هم چنان درون دروازه سرخ ها می درخشد. او باز هم با چند واکنش توانست با همراهی خط دفاعی قدرتمند تیمش با رهبری سیدجلال حسینی دروازه را بسته نگه دارد تا پرسپولیس تنها تیمی باشد که در ۴ بازی لیگ بیستم گلی را دریافت نکند. گفتنی است هنوز هیچ مهاجمی نتوانسته در جریان بازی به حامد لک گل بزند و دو باری که دروازه پرسپولیس باز شده از روی نقطه پنالتی بوده است.
یحیی گل محمدی در پایان بازی پرسپولیس و شهر خودرو از عملکرد آرمان رمضانی ابراز رضایت کرد. سرمربی پرسپولیس از عملکرد آرمان رمضانی راضی به نظر می رسد. پرسپولیس اگرچه امروز موفق شد با ۳ گل تیم شهرخودرو را شکست دهد اما هیچ کدام از این گل ها توسط مهاجمان پرسپولیس به ثمر نرسید. جالب این که آرمان رمضانی نیز که برای اولین بار با نظر گل محمدی در ترکیب اصلی به میدان رفت، نتوانست انتظارات را برآورده کرده و در حالی که دو موقعیت عالی برای گلزنی داشت، موفق به باز کردن دروزاه شهر خودرو نشد.
برهمین اساس نظر کادر فنی پرسپولیس در مورد این مهاجم می تواند جالب و شنیدنی باشد. یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و شهر خودرو در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد عملکرد رمضانی و فرصت هایی که از دست داد، چنین گفت: این بازیکن خیلی خوب کار کرد و روی هوا خیلی خوب توپ را به بازیکنان رساند.  رمضانی دوندگی زیادی در جریان بازی داشت و البته او در تک به تک ها خوب کار نکرد اما باید قبول کنیم تلاش کرد در موقعیت قرار بگیرد. باید بیشتر تلاش کند ضمن آنکه ما نباید نسبت به یک بازیکن نا امید شویم. او این ضعف را با تمرین بیشتر برطرف خواهد کرد.
گفتنی است رمضانی اگرچه نتوانست برای سرخ ها گلزنی کند، اما در جایگیری هایی که داشت موفق نشان داد. ضمن این که اکثر ضربات سر را نیز زد و در رساندن توپ های ارسالی از کناره ها خوب عمل کرد.
پس از پایان هر مسابقه، به صورت تصادفی از دو بازیکن هر دو تیم تست دوپینگ گرفته می شود. پس از پایان دیدار تیم های پرسپولیس و شهر خودرو، مقرر شد از کنعانی زادگان و بشار رسن از پرسپولیس و در سمت دیگر از سیف اللهی و آزاد جعفر زاده از شهر خودرو تست دوپینگ گرفته شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید