خبر فوری

گام دیگر دستگاه قضا در حوزه مدیریت شهری بندرعباس/ احداث بوستان ۶ هکتاری محله اسلام‌آباد

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز پروژه احداث بوستانی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در یکی از محلات محروم شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، علی صالحی اظهار داشت: پروژه احداث بوستان شهدای اسلام آباد به مساحت بیش از ۶۰ هزار متر مربع در راستای اجرای طرح کاهش گام به گام آسیب‌های اجتماعی در محلات محروم شهر بندرعباس احداث خواهد شد.

وی همچنین جلوگیری از تصرفات غیر قانونی و ساماندهی وضعیت اراضی نی زار (گل کنی) در محله اسلام آباد را از دیگر اهداف ایجاد این بوستان در محله اسلام آباد بندرعباس برشمرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در ادامه تصریح کرد: در روند احداث پروژه بوستان شهدای اسلام آباد شاخص هایی چون افزایش ضریب امنیت و جلوگیری از تهدیدات بهداشتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

صالحی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث بوستان شهدای محله اسلام آباد به متراژ ۶۰۰۰۰ متر مربع ، طی مراسمی با حضور دادستان عمومی و انقلاب و مسئولین شهرداری بندرعباس آغاز شد و امیدواریم با تکمیل و بهره برداری از آن در برنامه زمانبندی شده ، تحول قابل توجهی به منظور توزیع عادلانه امکانات و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را در این محله شاهد باشیم. 

وی در خاتمه بیان داشت: طرح کاهش گام به گام آسیب‌های اجتماعی در محلات کم برخوردار شهر بندرعباس با هدف پیشگیری از وقوع جرم، محرومیت زدایی و توزیع عادلانه خدمات در این مناطق اجرا می‌گردد و براساس آن، طی برنامه زما‌ن‌بندی شده یکساله، با اختصاص مهلت ۳ ماهه برای بازآفرینی و توسعه زیرساخت‌ها و همچنین اصلاح نواقص موجود در هریک از محلات، در مجموع و در نهایت به چهار محله محروم شهر بندرعباس خدمت رسانی خواهد شد و ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق، گام‌های بلندی در جهت عمران و آبادانی هر محله و رفع مشکلات ساکنین آن برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید