خبر فوری

بازی با سویا؛ شانس بزرگ زیدان برای خروج از بحران

هرمزبان – سویا تیم ۱۶ امتیازی و پنجم جدول لالیگا عصر روز شنبه میزبان رئال مادرید، تیم چهارم جدول خواهد بود و این یکی از بازی های سرنوشت ساز برای تیم زیدان محسوب می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رئال مادرید یکی از بحرانی ترین مقاطع خود را سپری می کند که دو شکست متوالی مقابل آلاوز در لالیگا و شاختار در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده اند و طی سه بازی اخیر لالیگایی خود طعم پیروزی را نچشیده اند و با کسب تنها یک امتیاز در سه هفته اخیر، با ۱۰ بازی و ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند؛ اما نکته نگران کننده در لالیگا برای آنها این است که با یک بازی بیشتر از اتلتیکو مادرید، ۶ امتیاز از این تیم کمتر دارند و هفته آینده نیز میزبان شاگردان سیمئونه خواهند بود.
زین الدین زیدان در لالیگا اختلافی ۷ امتیازی با رئال سوسیداد صدرنشین می بیند و در لیگ قهرمانان اروپا هم خطر حذف در مرحله گروهی را حس می کند و این آینده شغلی سرمربی فرانسوی را هم تحت الشعاع قرار داده و به شدت تحت فشار است. مادریدی ها در سه بازی اخیر خود مقابل سویا پیروز بوده اند اما پیش از آن هم دو شکست متوالی را مقابل این تیم تجربه کرده بودند و همواره کار سختی مقابل این حریف داشته اند.
در مقابل سویا تحت هدایت جولین لوپتگی ۳ پیروزی متوالی در لالیگا کسب کرده و با انجام ۹ بازی و ۱۶ امتیاز در رده پنجم قرار دارد، اما این هفته آنها شکست سخت و سنگینی را در خانه مقابل چلسی متحمل شدند (۴-۰) اما به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. لوپتگی مایل است تا بحران تیم سابقش را تشدید بخشد. رئال مادرید در این دیدار سرخیو راموس، دنی کارواخال، فدریکو والورده، ادن هازارد، لوکا یوویچ و ماریانو دیاز را در اختیار نخواهد داشت اما آلوارو اودریوزولا به لیست تیم برگشته است.
سال قبل رئال مادرید در حالی به سانچیز پیسخوان ترسناک رسید که به زعم کریستوبال سوریا کارشناس ال چیرینگیتو گوشه رینگ بود و لوپتیگی آنها را به زندگی برگرداند. امسال دوباره کم نفس تر از قبل در همان نقطه رینگ رسیده به سویا، طرفداران رئال امیدوارند سویا دوباره آنها را به زندگی برگرداند. زیدان پیشتر نیز در چنین مخمصه هایی بوده و هر بار جان سالم به در برده. یک پیروزی در سانچز پیسخوان و یک پیروزی در مقابل گلادباخ رئال را به زندگی بر می گرداند.
زین الدین زیدان که در طول روز های اخیر بحث های زیادی در مورد آینده شغلی اش روی نیمکت رئال مادرید شد، به شدت تحت فشار کسب نتایجی مثبت و تغییر روند فعلی است و حالا در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل سویا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شده است. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان صحبت های خود را اینطور آغاز کرد: ما نسبت به وضعیت فعلی آگاه هستیم و می خواهیم رقابت کنیم و این هم فرصت دیگری برای عبور از این مقطع است. به بازیکنانم ایمان دارم و این مهم است. شرایط سختی است اما بارها از چنین روزهایی عبور کرده ایم. نشان خواهیم داد که رئال مادرید یعنی چه!
مهم ترین چیز بازی فرداست و نمی توانیم فراتر از آن فکر کنیم. باید عملکرد خوبی مقابل یک تیم بسیار خوب داشته باشیم. فردا باید امتیازات را جمع کنیم. بازی در چنین مسابقاتی را دوست داریم، که باید در آن بجنگیم. از اهمیت دو بازی پیش رو آگاه هستیم و بازی نخست در چارچوب لیگ است که کاملاً روی آن تمرکز کرده ایم.
آیا این سخت ترین مقطع کاری زیدان است؟ احتمالاً. اما قبلاً هم دوره های سختی داشته ایم و مورد انتقاد واقع شده ایم. امروز هم همینطور است اما اینکه آیا سخت ترین است، شاید بله، اما مشکلی نیست. به این چیزها فکر نمی کنم. به کاری که بازیکنان درون زمین انجام داده اند فکر می کنم. فردا یک فرصت بزرگ دیگر برای ماست تا نشان دهیم چه تیم خوبی هستیم.
آیا زیدان غیرقابل تغییر است؟ هیچوقت اینطور فکر نکرده ام. نه به عنوان بازیکن، نه مربی و نه در زندگی شخصی. حضور هرکس در اینجا دلیلی دارد و من تا آخرین لحظه کار خود را انجام می دهم. خواهیم دید که چه می شود، اما همانطور که می دانید، فردا مسابقه ای داریم و من فقط به فکر کسب پیروزی هستم. به سایر مسائل اهمیتی نمی دهم. برای من فقط خوب بازی کردن بازیکنان و کسب پیروزی اهمیت دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید