خبر فوری

وجود بسیج در اقشار مختلف نشان‌دهنده ریشه‌داری این شجره طیبه است

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: جامعه پزشکی یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار در کشور است و این جامعه پرتلاش و مخلص عمدتا بسیجی هستند و با فرهنگ بسیجی و از خود گذشتگی در صحنه کرونا خدمت‌رسانی بی‌ادعا و خالصانه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرلنگه، دکتر ابراهیم روح‌الامینی مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بندرلنگه صبح امروز با حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این دیدار اظهار کرد: وجود بسیج در اقشار مختلف نشان دهنده ریشه‌داری این شجره طیبه است و در همه اصناف و اقشار مختلف جامعه، فرهنگ بسیجی وجود دارد.

 

وی افزود: جامعه پزشکی یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار در کشور است و این جامعه پرتلاش و مخلص عمدتا بسیجی هستند و با فرهنگ بسیجی و  از خود گذشتگی در صحنه کرونا خدمت‌رسانی بی‌ادعا و خالصانه می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: این طرح شهید سلیمانی که اجرا می‌شود طرح بسیار خوبی است و در واقع طرحی به جهت پیشگیری از ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده است که همه خانواده‌ها باید با این طرح همکاری کنند تا زنجیره این ویروس نامیمون قطع گردد و آسایش و آرامش را به جامعه خود هدیه کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه بیان داشت: ان‌شاءالله مردم و مسؤولان در این طرح کمک و همیاری کنند. این طرح ویزیت رایگان که توسط بسیج جامعه پزشکی، گروه جهادی بیمارستان شهید محمدی‌ها نیروی دریایی سپاه و بهداری منطقه پنجم ندسا، شبکه بهداشت ودرمان شهرستان در محلات محروم  اتفاق افتاده کار بسیار جالبی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا بیان داشت: شما پزشکان زکات علمتان را می‌دهید زکات علم پزشکان این است که بدون هیچ چشم‌داشتی به فریاد محرومانی برسند که برای درمان خود توان مالی ندارند و نزد خداوند اجر شما بزرگواران محفوظ است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله با فعال‌تر شدن بسیج جامعه پزشکی شاهد برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای شهرستان باشیم که مردم مزه این ایثار را از بسیجیان شهرستان بچشند.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸       

 

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید