خبر فوری

معرفی سرپرست جدید واحد بندرعباس دانشگاه مذاهب اسلامی

معارفه سرپرست جدید واحد بندرعباس دانشگاه مذاهب اسلامی روز ۵شنبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه مذاهب واحد بندرعباس روز ۵شنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، استاندار، امام جمعه اهل‌سنت بندرعباس و یکی از نمایندگان استان در خانه ملت برگزار شد.

حسینی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در این مراسم با تجلیل از تلاش‌های حجت‌الاسلام ابراهیمی که به تازگی به عنوان امام جمعه شهرستان میناب منصوب شده است، حجت‌الاسلام رحمانی را به عنوان سرپرست واحد بندرعباس دانشگاه مذاهب اسلامی معرفی کرد.

وی همچنین در سخنان کوتاهی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان اسلام در ایجاد تنش و تفرقه میان ملت‌های مسلمان، خاطرنشان کرد: با وجود الگوی کاملی از اعتقاد راسخ به وحدت و تقریب میان مسلمانان یعنی رهبر فرزانه انقلاب، همگی ما باید متحد و یکپارچه باشیم تا دشمنان به خود اجازه توهین به مقدساتمان را ندهند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت سفر و تردد دانشجوهای خارجی برای آشنایی با واقعیت‌های حاکم بر ایران اسلامی، تصریح کرد: وارونه جلوه دادن واقعیت‌های درونی ایران به منظور القای تصورات باطل خود در اذهان جهانیان یکی از اهداف استکبار است که دانشگاه مذاهب اسلامی توانسته در این زمینه نقش مهمی ایفا کند.

در ادامه این برنامه، حجت‌الاسلام‌عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز با اشاره به الزامات تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و ضرورت تربیت نیروهای شایسته و متدین برای در دست‌ گرفتن امور جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: رقم زدن تمدن اسلامی کار کوچکی نیست و برای نیل به این مهم می‌بایست اندیشه‌هایمان را جهانی و دانش خویش را نیز به علوم روز مسلط گردانیم تا بتوانیم ضمن جبران عقب‌ماندگی‌ها ناشی از توطئه‌های استکبار  شتاب هرچه بیشتری به سوی پیشرفت و توسعه داشته باشیم.

همتی، استاندار هرمزگان نیز در این مراسم یکی از جدی‌ترین برنامه‌های خصمانه دشمنان برای انقلاب اسلامی را دامن زدن به اختلافات و تحریم‌های قومی و مذهبی برشمرد و گفت: برای ایجاد تحول و ساخت و اصلاح آینده نیاز به بصیرت، علم و دانش داریم و کسب این لوازم و بهره گیری از آنها در بستر همدلی، وحدت و امنیت فراگیر میسر می‌شود.

وی، بصیرت افزایی در جامعه را نیازمند آموزش دانست و بهترین بستر در این راستا را دانشگاه مذاهب اسلامی نام برد و یکی از رسالت‌های رییس جدید این دانشگاه را تربیت نیروهای بصیر و جذب دانشجویان مسلمان از کشورهای حاشیه خلیج فارس عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید