خبر فوری

برگزاری آزمایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان میناب

هرمزبان:مسئول تبلیغات سرشماری در شهرستان میناب گفت : آزمایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن به دو روش اینترنتی و مراجعه حضوری در شهرستان میناب برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،رضا شهیدیان با اشاره به اینکه سرشماری ، نیاز امروز و برای توسعه فردا است اظهار کرد : سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی از 21 مهرماه سال جاری درشهرستان های منتخب از جمله شهرستان میناب برگزار می گردد .

وی افزود شهروندان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام تا پایان 4 آذر نسبت به ثبت اطلاعات خانوار خود اقدام نمایند.

شهدیان همچنین خاطرنشان کرد : سرشماری حضوری با مراجعه مامورین سرشماری از 4 آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه در شهرستان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد : این سرشماری در چهار شهرستان دیگر کشور و شهرستان میناب به صورت آزمایشی و به دو روش اینترنتی و مراجعه حضوری انجام می شود.

این مدیر مسئول در پایان از شهروندان خواست با مراجعه به سامانه مربوط و با ثبت اطلاعات خود در سامانه اینترنتی سرشماری ضمن شرکت در این طرح از جوایز ارزنده ستاد سرشماری کشور بهرمند شوند .

شایان ذکر است : سامانه ثبت نام www.sarshomari94.ir می باشد.
منبع: میناب نیوز

کد خبر: 394869

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید