خبر فوری

رفع موانع واحدهای تولیدی هرمزگان، روزانه رصد می‌شود

هرمزبان – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت منظم هرروز در مرکز شبانه روزی فوریت های برسی مشکلات واحدهای تولیدی جهت بررسی و تسهیل مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی برگزار می شود.

خلیل قاسمی صبح امروز(۱۳ آذرماه) در چهارصد و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، افزود: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت منظم هرروز در مرکز شبانه روزی فوریت های برسی مشکلات واحدهای تولیدی جهت بررسی و تسهیل مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی برگزار می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: از نقاط قوت جلسات کارگروه حضور فعال مسئولان دستگا ههای اجرایی و خدماتی استان و شهرستان وتعهد در اجرای مصوبات می باشد و بر اساس مواد ۶۳، ۶۲، ۶۱ قانون رفع موانع تولید مصوبات کارگروه لازم الاجرا بوده و تلاش می نمائیم تا با همکاری و همفکری موانع را به حداقل ممکن برسانیم و در صورتی که امکان رفع مشکل نباشد موارد به ستاد ملی جهت تصمیم گیری ارجاع می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در پایان بر اساس دستور جلسه مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی مستقردر جزیره قشم مطرح و تصمیمات در مورد مشکلات پیش رو این واحدها اتخاذ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید