خبر فوری

درخواست عجیب پسر مارادونا؛ پیراهن های شماره ۱۰ در تمام دنیا، برای تمام تیم ها و در تمام مسابقات، بایگانی شود!

هرمزبان – دیه گو مارادونا جونیور فرزند دیه گو مارادونا این رزوها در غم درگذشت پدرش سوگوار است. دیه گو مارادونا هفته گذشته در پی ایست قلبی از دنیا رفت و همه فوتبال دوستان را شوکه کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، فرزند دیه گو مارادونا معتقد است پیراهن شماره ۱۰ در تمام تیم هایی که این اسطوره در آنها به میدان رفته باید بازنشسته شوند. دیه گو جونیور به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست از ناپل به بوینس آیرس برود تا در مراسم خاکسپاری پدرش شرکت کند. او در مصاحبه با مارکا گفت:« حالم خوب نیست و هنوز نتوانسته ام با درگذشت پدرم کنار بیایم. او خیلی جوان از دنیا رفت. نمی توانستم کنار او باشم چون خودم در بیمارستان بستری بودم. به سختی می توانم بخوابم. چشمانم را می بندم و سپس ذهنم مدام درگیر این اتفاق تلخ می شود.
روی تحت بیمارستان بودم که پیام های زیاد تسلیت را دریافت کردم. به سرعت با آرژانتین تماس گرفتم و پس از چند دقیقه گوشی را برداشتند و خبر را تایید کردند. هنوز نتوانسته ام با مرگ پدرم کنار بیایم.» ادای احترام مسی:« واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و بی اختیار گریه کردم. ادای احترام بازیکنان ناپولی، خیمناسیا و بوکا که خواهرم دالما در ورزشگاه حضور داشت نیز منقلب کننده بود.»
بازنشسته شدن پیراهن ۱۰:« معتقدم باید پیراهن شماره ۱۰ در تمام تیم هایی که پدرم برای شان بازی کرده باز نشسته شود؛ حتی در بارسلونا. در این تردیدی ندارم. البته این در درجه دوم است و من در ابتدا سخت در تلاشم تا بتوانم با این غم بزرگ کنار بیایم که می دانم کار بسیار بسیار سختی است.»
لیونل مسی در حال حاضر پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا و تیم ملی آرژانتین را بر تن می کند، اما پسر دیگو مارادونا خواهان بایگانی شدن این شماره پیراهن به یاد پدرش است. دیگو مارادونا اسطوره فوتبال چند پیش بر اثر ایست قلبی در سن ۶۰ سالگی درگذشت، تا به تیتر اول اکثر رسانه های دنیا تبدیل شود. به نقل از موندو دپورتیوو، پسر دیگو مارادونا از لیونل مسی خواسته است تا دیگر پیراهن شماره ۱۰ را در بارسلونا و آرژانتین بر تن نکند و به احترام اسطوره فوتبال، این پیراهن برای همیشه بایگانی شود.
دیگو آرماندو مارادونا سیناگرا که در نتیجه رابطه دیگو مارادونا با یک زن ایتالیایی در شهر ناپل متولد شد، خواهان بازنشسته شدن پیراهن شماره ۱۰ به احترام مارادونا در تمامی تیم هایی است که این اسطوره آرژانتینی در آن ها به میدان رفته است. او گفت: من تصور می کنم که پیراهن شماره ۱۰ در تمامی تیم هایی که او بازی کرده از جمله بارسا باید بایگانی شود، در این خصوص شکی ندارم.
دیگو جونیور برای اولین بار پدرش را در سال ۲۰۰۳ ملاقات کرد و در سال ۲۰۱۶، دیگو مارادونا او را به عنوان پسر خود به رسمیت شناخت. او در مورد حرکت زیبای لیونل مسی پس از گلزنی برای بارسلونا در دیدار مقابل اوساسونا گفت: حرکت لئو خاص و بسیار خوب بود. پس از آن حرکت گریه کردم. همچنین اتفاقی که در ناپل افتاد، گرامیداشت در خیمناسیتا، آنچه در بوکا اتفاق افتاد، جایی که دالما (دختر مارادونا) را احساساتی کردند.
پیش از این آندره ویلاش بواش سرمربی مارسی نیز از فیفا خواسته بود تمامی پیراهن های شماره ۱۰ به احترام دیگو مارادونا بایگانی شود. او گفته بود: دوست دارم فیفا پیراهن های شماره ۱۰ را در تمام دنیا، برای تمام تیم ها و در تمام مسابقات، بایگانی کند. این می تواند بهترین ادای احترام به مارادونا باشد. مرگ مارادونا، فقدان عظیمی برای جهان فوتبال است.
مارادونا سابقه بازی در تیم های آرژانتینیوس جونیورز، بوکا جونیورز، بارسلونا، ناپولی، سویا، نیوولز اولدبویز و تیم ملی آرژانتین را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید