خبر فوری

قانون پیله‌وری و ته‌لنجی در شهرستان خمیر به‌زودی اجرایی خواهد شد

با پیگیری‌های امام جمعه شهرستان خمیر و ورود مدیرکل بندر باهنر، قانون پیله‌وری که یکی از مطالبات جدی مردم بود به‌زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان خمیر در دیدار با حمید حسینی مدیرکل بندر باهنر ضمن بررسی مشکلات و معضلات پیش روی لنج‌داران این شهرستان، اظهار داشت: یکی از قوانینی که مدت‌ها در سراسر بنادر استان در حال اجرا می‌باشد، قانون پیله‌وری است که متاسفانه در شهرستان خمیر تا به امروز اجرا نشده است.

وی افزود: با حضور لنج‌داران در دفتر امام جمعه شهرستان خمیر این موضوع را یکی از مطالبات به حق مردم دانستیم و پیگیری‌های لازم برای عملیاتی شدن آن، در دستور کار قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان خمیر با بیان اینکه ورود جدی مسؤولان و دستگاه‌های دولتی مانند مدیرکل بندر شهید باهنر، فرماندهی نیروی دریابانی و مسؤول بندر پهل شهرستان خمیر پس از گذشت مدت‌ها از قانون پیله‌وری و ته‌لتجی، نیاز است این قانون در این شهرستان  اجرا شود، افزود: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اجرای قانون ته‌لنجی که باید ارائه خدمت به لنج‌داران و مردم شهرستان را انجام دهند هماهنگی‌هایی جهت تسهیل در اجرا را تضمین کنند.

حجت‌الاسلام صالحی با تاکید بر اینکه مدیر بندر باهنر که یکی از نیروهای خدوم و پای کار  است، قول مساعد خود را جهت هماهنگی و تسهیل در اجرای این قانون ابراز داشته است، عنوان کرد: مجموعه لنج‌داران شهرستان خمیر نیز فعال کردن بازارچه ملوانی را عملیاتی خواهند کرد تا هم مردم و هم لنج‌داران از منافع این طرح بهرمند گردند.

امام جمعه شهرستان خمیر یادآور شد: گام اول در جهت تحقق قانون پیله‌وری، ورود جدی و مدیریت جهادگونه برای رفع مشکلات مردم است که الحمدالله با سابقه خوبی که از مسؤولان استان و  مجموعه بندر شهرستان خمیر داریم شاهد اتفاق خوبی در این موضوع خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: اجرای قانون پیله وری و ته لنجی یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان خمیر بوده است که  لنج داران و مردم یکی از ذینفع های اصلی این طرح هستند.

لازم به ذکر است که قانون پیله وری از مدت ها در سراسر بنادر استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید