خبر فوری

از جدیدترین فرصت‌های شغلی در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ باخبر شوید

نمایشگاه کار تلنت کوچ، کاریابی را به موضوعی آسان و بی دردسر تبدیل کرده است، که کارجویان می‌توانند از خانه و هر جای دیگری تنها با در اختیار داشتن لپ‌تاپ و اینترنت از غرفه شرکت‌ها به صورت آنلاین دیدن کنند و از جدیدترین فرصت‌های شغلی آنها باخبر شوند.

پیدا کردن کار دغدغه‌ای بزرگ برای تمام جوانان و افراد جویای کار بوده است، که در حال حاضر و با وجود تکنولوژی این دغدغه بسیار کم شده است.

پیشرفت تکنولوژی و فناوری، مسیر رسیدن به بازار کار و آگاهی از جدیدترین فرصت‌های شغلی برای استخدام شدن را آسان‌تر کرده است و کارجویان می‌توانند تنها با چند کلیک برای پیدا کردن شغل دلخواه خود اقدام کنند. یکی از مواقعی که حضور فناوری و تکنولوژی را می‌توانیم به خوبی حس کنیم، همین دوران همه‌گیری کرونا است.

در این دوران می‌توان با کمک ابزارها و روش‌های نوین و مفید، فرصت‌های شغلی را مشاهده کرد و حتی برای آنها رزومه ارسال کرد و برای مصاحبه آنلاین حاضر شد.

یکی از کاربردی‌ترین این روش‌ها، نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ است که به صورت فصلی برگزار می‌شود و کار کارجو در پیدا کردن کار و کارفرما در پیدا کردن افراد متخصص را راحت کرده است.

نمایشگاه کار تلنت کوچ

نمایشگاه کار تلنت کوچ، کاریابی را به موضوعی آسان و بی دردسر تبدیل کرده است، که کارجویان می‌توانند از خانه و هر جای دیگری تنها با در اختیار داشتن لپ‌تاپ و اینترنت از غرفه شرکت‌ها به صورت آنلاین دیدن کنند و از جدیدترین فرصت‌های شغلی آنها باخبر شوند. افراد متقاضی می‌توانند در رشته‌های مختلف از جمله مهندسی، مدیریت، حسابداری و غیره اقدام به ارسال رزومه کنند و حتی قبل از هر کاری می‌توانند رزومه آنلاین خود را در تلنت کوچ بسازند.

تاکنون و از زمان آغاز نمایشگاه کار، بیش از ۱۳۰۰ رزومه ارسال شده است و ۱۸ شرکت معتبر ایرانی در این دوره از نمایشگاه حضور دارد. در دوره‌های پیشین این نمایشگاه تعداد شرکت کننده به حدود ۷۰۰۰ نفر می‌رسید و این انتظار می‌رود که در این دوره نیز این رقم تکرار شود.

نحوه شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ

ورود به هشتمین نمایشگاه کار آنلاین هیچ محدودیتی ندارد و هر کس می‌تواند در آن شرکت کند و شانس خود را برای ورود به بازار کار امتحان کند. برای شرکت کافی‌ست به آدرس https://talentcoach.ir/fair/10 مراجعه نمایید، سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫ ثبت رزومه

۲٫ ارسال رزومه برای فرصت‌های شغلی مورد نظرتان

۳٫ بررسی رزومه توسط شرکت‌ها

۴٫ تایید رزومه و تعین زمان مصاحبه ویدیویی

۵٫ حضور در اتاق مصاحبه مجازی در تاریخ و زمان تعین شده و انجام مصاحبه

تلنت کوچ

تلنت کوچ از وب‌سایت‌های پیشرفته در حوزه کاریابی است که به عنوان بستری برای کم کردن فاصله میان کارجو و کارفرما شناخته می‌شود و به افراد جویای کار کمک می‌کند که مسیر شغلی خود را بسازند و شغل رویایی خود را پیدا کنند.

 

 

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید