خبر فوری

آژانس در برابر ترور شهید فخری‌زاده مسئولیت اساسی دارد

نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین با اشاره به سکوت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ماجرای ترور شهید فخری زاده گفت: این سازمان در برابر این ترور مسئولیت فوری و اساسی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، «کاظم غریب‌آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین خواستار اعلام موضع شفاف آژانس درباره ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای برجسته کشورمان شد.

غریب‌آبادی با تأکید بر اینکه در وهله اول از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتظار می‌رود که به طور شفاف موضع خود را در ارتباط با اقدام تروریستی اخیر اعلام و قویاً این عمل را محکوم کند، خاطرنشان کرد: آژانس در برابر کشور عضوی که پذیرای بیشترین بازرسی‌های آن است و از طریق اجرای تعهدات مختلف، شفاف‌ترین برنامه هسته‌ای را دارد، اما دانشمندان آن در معرض تهدید ترور قرار دارند و یا ترور می‌شوند، و تأسیسات هسته‌ای آن نیز در معرض تعرض قرار دارند و یا مورد خرابکاری قرار می‌گیرند، مسئولیت فوری و اساسی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید