خبر فوری

۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ووشوکار نیازمند هرمزگان توزیع شد

هرمزبان – ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ووشوکار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در هرمزگان به‌همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان توزیع شد.

رییس هیات ووشو هرمزگان عصر دوشنبه در حاشیه این مراسم گفت: ووشوکاران نیازمند که زندگی شان تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته را شناسایی کرده و تا جایی که در توان داریم این کمک‌های مومنانه را بین آنان تقسیم می‌کنیم.
علیرضا بهرمن افزود: باتوجه به کلام گهربار رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان در خصوص کمک‌های مومنانه، قرار بر این شد که هیات ووشوی هرمزگان نیز در این همایش همدلی و کار خیرخواهانه سهیم شود.   
وی با قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و کمیته امداد به‌ واسطه همراهی با هیات ووشوی هرمزگان در این طرح خداپسندانه بیان داشت: به لطف خدا و نیت خیرخواهانه خیران و نیکوکاران، همه مردم پای کار آمدند و این طرح بعد از کرونا تا ریشه‌کنی فقر هم‌چنان ادامه یابد.

همدلی ووشوکاران هرمزگان ستودنی است
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان نیز تصریح کرد: کار امروز ووشوکاران استان در برپایی این برنامه همدلی، بسیار ارزشمند و ستودنی است.
حجت‌الاسلام  احمدرضا باوقار افزود: مجموعه هیات ووشو هرمزگان کار زیبایی را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند ورزشکاران نیروی جوانمردی را خواهند داشت که به دیگران منتقل می‌کنند.
وی ادامه داد: بایستی درباره مردم، همیشه منطقی برخورد کرده و مواسات و برادری با انسان‌های مؤمن در هر مقوله را در اولویت قرار دهیم.
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه دین اسلام یک دین جهانی است و برنامه‌های جهانی دارد، ادامه داد: رفتار و منش انسان‌دوستانه یک نمونه از زیبایی‌های دین اسلام است.
وی گفت: در کشور ما با وجود مشکلاتی که هست بعد از پدیدآور شدن مساله‌ای به نام بیماری کووید ۱۹ و فرمایش رهبرمعظم انقلاب خیلی‌ها  برای انجام دادن کارهایی از جمله همراهی کردن برای نیکی و رزمایش مومنانه و مواسات پای کار آمدند.
حجت‌الاسلام باوقار تصریح کرد: در زمان کرونا بسیاری از جامعه ما دچار گرفتاری‌های معیشتی شدند، گرفتاری‌ها بیشتر شد و بسیاری از جوانان، پای کار آمدند.
درحال حاضر حدود ۲ هزار نفر به صورت رسمی و غیررسمی در رده‌های مختلف سنی در هرمزگان در رشته ووشو فعال هستند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید