خبر فوری

۹۵ درصد از مدارس راه دور هرمزگان به آموزش الکترونیکی مجهز هستند

هرمزبان – رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: هم اکنون ۹۵ درصد از مدارس آموزش از راه دور این استان به آموزش نوین و شیوه‌های الکترونیکی مجهز شده‌اند.

فرزام امیر ابراهمیمی روز یکشنبه افزود: تا پایان نیم سال اول تحصیلی جاری نیز تمامی مدارس آموزش از راه دور هرمزگان به سامانه آموزشی الکترونیکی مجهز می‌گردند.
وی بیان داشت: استان هرمزگان دارای ۳۳ مدرسه آموزش از راه دور است که به بیش از ۲ هزار دانش آموز خدمات آموزشی و تحصیلی ارائه می‌دهند.
رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: آموزش از راه دور به عنوان یک شیوه آموزشی برای از میان برداشتن موانع اقلیمی و جغرافیایی، فضای آموزشی، محدودیت‌های اقتصادی، شغلی، سنی و جنسیتی فراگیران مناسب می‌باشد.
امیر ابراهیمی ادامه داد: این مدل آموزشی بسیار انعطاف پذیر، جامع و فراگیر است که فرایند یادگیری را با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و از طریق منابع گوناگون متنوع می‌سازد.
وی یادآورشد.: این مدارس به گونه‌ای است که فراگیران امکان انتخاب زمان و مکان آموزش، قالب و ابزار آموزشی دلخواه و مناسب با نیازها و شرایط خاص خود را دارا می‌باشند.

آمادگی پنج مدرسه از راه دور هرمزگان در طرح آشتی با آموزش

رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: پنج مدرسه از مدارس آموزش از راه دور استان در جهت اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا) و راه اندازی کلاس‌های اقماری در روستاهای دارای بازمانده و تارک از تحصیل اعلام آمادگی کردند.
امیرابراهیمی یادآورشد: برای اجرای کامل طرح آبا و جذب حداکثری تمامی این دانش آموزان، نیاز به حمایت و یاری خیران نیک اندیش هستیم.
وی ابرازداشت: البته در راستای اجرای سند تحول بنیادین و جذب حداکثری دانش آموزان بازمانده و تارک تحصیل از طریق مدارس آموزش از راه دور در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، با عنوان طرح آشتی با آموزش، در هرمزگان تلاش‌های زیادی صورت گرفته و هم اکنون با راه اندازی یک کلاس اقماری در حوزه جانوری در جاسک توانستیم دانش آموزان لازم التعلیم این منطقه را به چرخه آموزش برگردانیم.

 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید