فردی لیونبرگ: اوزیل بازیکن فوق العاده ایست/ او می تواند سد دفاعی حریف را بشکند

هرمزبان – بازیکن و مربی سابق آرسنال بر این باور است که در ترکیب توپچی ها جا برای بازیکنی مانند اوزیل وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، فردی لیونبرگ می گوید مسوت اوزیل همچنان باید در آرسنال نقش داشته باشد و در ترکیب تیم قرار بگیرد. به نقل از گل، مسوت اوزیل، چندی پیش از لیست آرسنال برای لیگ اروپا و لیگ برتر کنار گذاشته شد و به نظر می رسد میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها دیگر علاقه ای به استفاده از این هافبک آلمانی در ترکیب تیمش ندارد. در این میان، فردی لیونبرگ، بازیکن و مربی سابق آرسنال بر این باور است که اوزیل هنوز باید در ترکیب توپچی ها جایگاه داشته باشد. او گفت:
مسوت (اوزیل) بازیکن فوق العاده ایست و همه این را می دانیم. ما همگی انتخاب های متفاوتی داریم و همه باید این موضوع را بپذیرند که انسان ها انتخاب های متفاوتی با یکدیگر دارند. از نظر من و با توجه به روند فعلی فوتبال، اوزیل از نظر دفاعی سطح خوبی ندارد. بگذارید اینگونه بگویم که وقتی با تیمی مانند منچسترسیتی بازی دارید که باید دائما به دنبال توپ بدوید، او بازیکن مناسبی برای این کار نیست. آنچه که سعی کردم انجام دهم و آنچه که به آن اعتقاد دارم این است که برای بازی در مقابل تیم هایی که روی کاغذ، آرسنال نسبت به آن ها تیم ها بزرگ تر است و به صورت دفاعی بازی می کنند، مسوت گزینه خوبی برای شکستن سد دفاعی آن هاست. مسوت کیفیت بالایی برای انجام این کار دارد. فکر می کنم در بازی های اینچنینی، جایی برای اوزیل باشد. با این حال شما نیاز دارید که با بازیکنان تیمتان و نه فقط مسوت، بلکه با همه بازیکنان ارتباط داشته باشید.
لیونبرگ در ادامه گفت:
بازیکنان مختلف برای بازی های مختلف مناسب هستند و اکنون زمان این نیست که یک بازیکن در تک تک بازی های تیمش حضور داشته باشد. وقتی در تابستان از تیم جدا شدم او در ترکیب حضور داشت و اکنون در ترکیب تیم حضور ندارد و من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است و هیچ حدسی ندارم اما اگر در خصوص کیفیت های فوتبالی بحث کنیم، نظرم مشخص است. وقتی مربی موقت بودم او را در بازی هایی که فکر می کردم می تواند قفل دفاعی حریف را باز کند، با وجود اینکه می دانستم او در کارهای دفاعی به اندازه بقیه بازیکنان خوب نیست، بازی می دادم. نظر من این است که در بازی ها مختلف، جا برای بازیکنانی با سبک بازی متفاوت وجود دارد. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید