چطور برای یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ثبت نام کنیم؟

در کنار مرحله دوم وام یک میلیون تومانی، دولت قرار است تا پایان سال هر ماه به ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کرونا پرداخت کند. متقاضیان چگونه در این طرح ثبت‌نام کنند؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، از سیاست‌های حمایتی دولت از دور جدید محدودیت‌های کرونایی مقرر شده دولت به حدود ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به مدت چهار ماه پرداخت کند.

این یارانه در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند امسال پرداخت خواهد شد.

در کنار یارانه، قرار است مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا نیز پرداخت شود و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه پیامکی ۶۳۶۹ را برای ثبت‌نام متقاضیان معرفی کرده است.

متقاضیان تا روز ۱۱ آذر ماه فرصت دارند که کد ملی سرپرست خانوار را از طریق سیم‌کارتی که نام سرپرست به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

برخی از متقاضیان این سوال را می‌پرسند که آیا برای ثبت‌نام کمک بلاعوض ۱۰۰ هزار تومانی نیز باید کد ملی را ارسال کنند یا با یک بار ارسال به شماره ۶۳۶۹ در هر دو بسته حمایتی وام و یارانه ثبت‌نام می‌شوند؟

در هفته اخیر در گفتگوی زنده اینستاگرامی تجارت‌نیوز با حامد شمس، رئیس روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این سوال پاسخ داده شد.

او گفت: مشمولان این کمک بلاعوض شناسایی شده‌اند و نیازی به ثبت‌نام نیست، ارسال کد ملی‌ به شماره ۶۳۶۹ صرفا برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی کروناست.

مشمولان این طرح شامل سرپرست خانوار فاقد درآمد ثابتی است که در مرحله قبل متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی بوده‌اند، که جمعا ۱۱ میلیون خانوار برآورد می‌شود. این یارانه به هر عضو خانوار می‌رسد و سقفی برای آن درنظر گرفته نشده است.

آغاز ثبت نام وام کرونا از فردا / ارسال کد ملی سرپرست خانوار به ۶۳۶۹

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید