خبر فوری

توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در قشم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از آغاز سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان با توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، محمد سالاری ظهر امروز در آیین آغاز سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه قشم اظهار داشت: سومین مرحله کمک‌های مومنانه بسیج با توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی از امشب آغاز می‌شود.

وی با تجلیل از مشارکت مسوولان و خیران در تامین اقلام رزمایش، افزود: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی نظیر برنج، ماکارونی، رب‌گوجه و روغن مجموعا به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: پیش از این نیز در طول هفته بسیج یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

بسیج در خط مقدم کمک‌های مومنانه قرار دارد

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در آیین اظهار داشت: بسیج و سپاه از یادگاران امام راحل(ره) هستند.

وی افزود: امروزه بسیج و سپاه بزرگترین و قوی‌ترین بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و در تمامی میدان‌هان کمک کار مدیران، نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: در میدان مقابله با کرونا نیز مجموعه بسیج کارنامه‌ای درخشان از خود بجای گذاشته و هم در شتافتن به کمک کادر درمان، توزیع لواز بهداشتی و کمک‌های مومنانه در خط مقدم قرار دارد.

دکتر تارم خاطرنشان کرد» بسیج شجره طیبه‌ای است که امروزه جهان اسلام در ابعاد مختلف از برکات آن بهره‌مند شده است.

علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم نیز اظهار داشت: تفکر بسیجی آن بر پایه اخلاص و کار برای جلب رضای پروردگار بنا شده از این رو در تمامی عرصه‌ها بویژه شرایط حساس و تنگناها، حماسه می‌آفریند.

وی بیان کرد: کنترل و مهار شیوع ویروس کرونا نیز با ایفای نقش بسیج به عنوان یکی از پایه‌های اصلی طرح شهید سلیمانی، انسجام امکانات و ایفای نقش آحاد مردم ممکن خواهد بود.

به گزارش فارس، پس از این آیین با حضور امام جمعه، شورای تأمین شهرستان قشم، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسوولان گلزار شهدای گمنام و شهدای این شهرستان عطرافشانی شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید