اجرای پژوهش قرآنی با موضوع اقتصاد مقاومتی در ناحیه سه آموزشی کرج

عبدالکریم رستمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به نقش کلیدی آموزش و پرورش در اقتصاد مقاومتی که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار می گیرد، اجرای یک اقدام پژوهی قرآنی با موضوع اقتصاد مقاومتی در این ناحیه در برنامه کاری قرار گرفت.
وی با اشاره به شرکت 50 معلم پژوهنده این ناحیه در اجرای این طرح اقدام پژوهی تیمی اظهار کرد: آموزش و پرورش در بخش فرهنگ سازی ، آماده کردن اذهان و تغییر ذائقه نقش آفرینان در حوزه اقتصاد مقاومتی می تواند انجام وظیفه کند لذا با توجه به نقش مهم آموزه های قرآنی در هدایت افراد جامعه ، معلمان پژوهنده برای ترویج و گسترش دامنه اقتصاد مقاومتی از کلام وحی بهره گرفتند.
وی از اقدام پژوهی به عنوان روشی تحقیقی، نظام مند و کارآمد در نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: اقدام پژوهی موجب می شود تا تا افراد در مواجهه با مسائل و مشکلات در حوزه کاری خود بتوانند برای یک اقدام بهینه و صحیح برنامه ریزی کرده و آن را به عنوان یک طرح عملیاتی و راه حل جدید اجرا کنند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در ادامه به نقش مهم اقدام پژوهی گروهی انجام شده پرداخت و یادآور شد: قرآن کریم سرشار از پیام های آموزشی – تربیتی است که با توجه خاص به این کلام وحی امکان حل بسیاری از مشکلات و چالش های جامعه فراهم می آید لذا معلمان پژوهنده این ناحیه از قرآن کریم برای آموزش و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین مردم بهره گرفتند.
رستمی بیان کرد: معلمان پژوهنده در بجث قرآن پژوهی با موضوع اقتصاد مقاومتی ، هریک 30 نکته کلیدی در قرآن با عنوان اقتصاد مقاومتی را اقتباس کردند.
به گفته وی این طرح مهم اقدام پژوهی در مدارس ناحیه سه کرج برای آشنایی دانش آموزان و اولیاء با فرهنگ اقتصاد مقاومتی از نگاه قرآن کریم در نشست های آموزشی با عنوان قرآن پژوهی – اقتصاد مقاومتی مورد استفاده قرار می گیرد.
2819/ 6155خبرنگار:مهین مالمیرانتشار دهنده: محمد عزیزپور

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید