صعود ایتالیا به نیمه نهایی در شب برد تشریفاتی انگلیس و هلند

هرمزبان – ایتالیا در گروه خود در لیگ ملت های اروپا صدرنشین شد و بدون شکست به نیمه نهایی رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پس از فاجعه سال ۲۰۱۷ و عدم راهیابی به جام جهانی، روبرتو مانچینی یک ویرانه را از جامپیرو ونتورا تحویل گرفت و حالا توانست ایتالیا را به نیمه نهایی یک تورنمنت معتبر اروپایی برساند. ایتالیا با پیروزی برابر بوسنی، با سه پیروزی و سه تساوی، بالاتر از هلند، لهستان و بوسنی صدرنشین شد و صعود کرد. بوسنی هم که از پیش سقوطش به سطح بی قطعی شده بود، نتوانست مقابل ایتالیا کاری از پیش ببرد.
بوسنی ۰-۱ ایتالیا؛ آندره آ بلوتی ۲۲`: پاس بسیار خوب لورنتزو اینسینیه با ضربه شیرجه ای جالب آندره آ بلوتی همراه شد و توپ به شکل عجیبی به درون دروازه بوسنی رفت.
بوسنی ۰-۲ ایتالیا؛ دومنیکو براردی ۶۸`: پاس عمقی دیدنی مانوئل لوکاتلی با ضربه والی خوب دومنیکو براردی همراه شد و توپ درون دروازه بوسنی جای گرفت.

– شاگردان فرانک دی بوئر با وجود عوض کردن باخت با برد، به کار خود در لیگ ملت های اروپا پایان دادند. هلند با کسب یک پیروزی ۲-۱ در خانه لهستان، با رقابت های لیگ ملت های اروپا وداع کرد. در گروهی که لاله های نارنجی فقط بر حسب یک امتیاز صدرنشینی را به ایتالیا واگذار کردند، لهستان سوم و بوسنی چهارم شد.
لهستان ۱-۰ هلند؛ یوژویاک (۶): هاتبور در نیمه زمین حریف کنترل توپ را از دست داد تا لواندوفسکی در سمت چپ یوژویاک را راه بیاندازد. این بازیکن پس از طی کردن مسافتی طولانی به جلوی دروازه هلند رسید و ضربه ای زمینی به توپ زد که پس از برخورد به دیرک عمودی دروازه تبدیل به گل اول مسابقه شد.
لهستان ۱-۱ هلند؛ دیپای (۷۷): خطای بی مورد بدنارک روی واینالدوم، یک ضربه پنالتی در اختیار تیم مهمان قرار داد. دیپای پشت توپ ایستاد و با ضربه ای محکم به سمت چپ خود، فابیانسکی را در مهار توپ ناکام گذاشت.
لهستان ۱-۲ هلند؛ واینالدوم (۸۴): روی کرنر ارسالی برهاوس، واینالدوم با پیروزی در یک نبرد هوایی در تیر اول، دروازه فابیانسکی را باز کرد.

– در شب بریس فیل فودن، انگلستان به بردی خانگی دست یافت اما سه امتیاز این بازی تغییری در جایگاه تیم ساوتگیت ایجاد نکرد چراکه از قبل، سقوط ایسلند به سطح دوم و رتبه سومی انگلستان مسجل شده بود. از این گروه، بلژیک به دور نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. انگلیس با درخشش فیل فودن، ۴-۰ ایسلند را از پیش رو برداشت. دکلان رایس و میسون مونت در دقایق ۲۰ و ۲۴، دروازه ایسلند را باز کردند تا سه شیرها نیمه اول را با برتری ۲-۰ به رختکن بروند.
در نیمه دوم فودن دو بار دیگر در دقایق ۸۰ و ۸۴ دروازه حریف را باز کرد تا انگلیس در آخرین دیدارش در لیگ ملت ها به یک پیروزی پرگل برسد. در این دیدار گروه بلژیک با ۱۵ امتیاز اول شد و دانمارک و انگلیس هر دو با ۱۰ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند. ایسلند هم با ۶ شکست و بدون امتیاز، به دسته دوم سقوط کرد. مرحله نهایی این رقابت ها در اکتبر سال آینده برگزار خواهد شد. از قبل مشخص شده بود که مراحل نیمه نهایی و فینال به میزبانی تیم اول گروه یک خواهد بود و به این ترتیب، ایتالیا پذیرای سه تیم فرانسه، اسپانیا و بلژیک خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید