خبر فوری

طرح بیمه تکمیلی سلامت روستاییان در هرمزگان آغاز شد

هرمزبان- مدیر شرکت آتیه‌سازان حافظ شعبه هرمزگان گفت: طرح بیمه تکمیلی سلامت روستاییان با هدف کاهش هزینه های درمان جمعیت روستانشینان استان آغاز شد.

فهیمه عبدی نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:این طرح برای اولین بار به صورت آزمایشی وهم زمان در خوزستان و هرمزگان آغاز شده است.
اضافه کرد:در این طرح جمعیت ۷۹۶هزار نفری روستاییان استان می توانند با ثبت‌نام در طرح های سه گانه،از مزایای پرداخت سهم(فرانشیز)  بیمار در مراکز درمانی دولتی برخوردار شوند.
متولی ومجری طرح یاد شده در هرمزگان یادآور شد: افرادی که دفترچه بیمه روستائی دارند پس از ثبت نام در  بیمه تکمیلی هنگام مراجعه به مراکز درمانی دولتی طرف قرار داد، هیچ هزینه‌ای برای خدمات درمانی پرداخت نمی‌کنند.
وی، حق بیمه تکمیلی  پرداختی روستاییان را سالانه از ۶۵۰تا ۸۰۰هزار ریال در قالب سه طرح  برای هر یک از اعضای خانواده اعلام کرد.
به گفته عبدی نژاد سایت ATINS.IR ، مراجعه حضوری به خانه‌های بهداشت روستایی و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت سه روش پیش بینی شده برای ثبت نام روستاییان در این طرح است.
این مسوول ضمن دعوت از خیرین استان برای پرداخت حق بیمه تکمیلی روستاییان نیازمند اظهار داشت:به محض اطلاع رسانی مقدماتی درباره طرح یاد شده، خیرین شهرستان بستک آمادگی خود را برای پرداخت روستاییان نیازمند در غرب استان اعلام کردند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید