خبر فوری

وقتی بسیجیان رودان به میدان می‌آیند/ از تولید «ماسک» تا کشف مشروبات الکلی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) رودان گفت: بسیجیان رودان امروز با حضور در صحنه‌های مختلف، آمادگی خود را پیش از هر زمان دیگری برای گذر از چالش‌ها و مشکلات و یاری‌رسانی به مردم  نشان می‌دهند.

فضل‌الله قاسمی ظهر امروز در رودان اظهار داشت: بسیجیان رودان در قالب ۱۴ قرارگاه تحول محله با شعار سلامت، امنیت و خدمات اجتماعی با اجرای برنامه‌های مختلف به پاسداشت هفته بسیج می‌پردازند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق علیه‌السلام رودان تصریح کرد: برپایی اردوی جهادی روزانه توسط ۱۴ قرارگاه محله، برپایی ایستگاه سلامت در محلات با هدف آموزش، اقناع‌سازی و توزیع بسته‌های بهداشتی و راه‌اندازی سه کارگاه تولید ماسک از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیجیان این حوزه مقاومت در یاری رساندن به مدافعان سلامت در هفته بسیج است.

وی خاطرنشان ساخت: در حوزه امنیت و اقتدار نیز، گشت‌های رضویون بسیج در محلات حضور دارند و رژه موتوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیاده‌روی بسیجیان عاشورایی برگزار خواهد شد.

قاسمی بیان داشت: در حوزه فرهنگی و ورزشی نیز، مسابقات دوچرخه‌سواری، تیراندازی و برخی رشته‌های انفرادی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، سرکشی از بسیجیان معصر، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری کلاس‌های مشاوره خانواده به جهت پیشگیری از معضلات اجتماعی در دستور کار بسیجان رودانی قرار دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق علیه‌السلام رودان تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح ویژه کنترل این بیماری در ایام هفته بسیج تلاش خواهد شد اغلب برنامه‌ها از طریق فضای مجازی دنبال شود.

وی در ادامه از همکاری بسیج در کشف مشروبات الکلی خبر داد و گفت: طی رصد اطلاعات حوزه بسیج امام جعفرصادق(ع) رودان در عملیاتی مشترک با نیروی انتظامی، موفق به کشف و امحا ۶۶۰لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در این شهرستان شدیم.

قاسمی عنوان داشت: در ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۳۰ آبان، ۶۶۰ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز خالص در عملیات مشترک بسیج و ناجا در اولین روز از هفته بسیج در یکی از باغات رودان برحسب دستور دادستان رودان امحاء شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید