خبر فوری

بسیج سازندگی در اجرای اقتصاد مقاومتی پیشرو است/ بسترسازی برای پیشرفت و توسعه راهبرد اصلی بسیج

سیدعادل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده، با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج مظهر اراده و صلابت و استواری ملت ایران در برابر شرایط و مشکلات بوده است.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت لنده افزود: راهبرد اصلی بسیج در کشور منویات مقام معظم رهبری بوده که در عرصه‌های مختلف بسترساز تحول و پیشرفت کشور شده است.

موسوی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی یکی از مقوله‌های مهم و اساسی در سطح کشور بوده که تنها راه رهایی کشور از مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با تبیین راهبرد اقتصاد مقاومتی در کشور، موضوع خودباوری و استفاده از ظرفیت‌ها همراه با حمایت از تولید داخلی را به مسؤولان یادآور شدند.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت لنده ادامه داد: سازمان بسیج مستضعفین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی اقدام به اجرای طرح‌های مهم صنعتی، کشاورزی و … شده است.

موسوی گفت: بسیج سازندگی ناحیه لنده هم در همین راستا برنامه‌های مهمی در حوزه کشاورزی، صنعتی و اقتصادی اجرایی کرده به گونه‌ای که در طی سه سال اخیر بیش از ده‌ها طرح مختلف در شهرستان راه‌اندازی کرده است.

وی در ادامه افزود: در بحث پرورش قارچ و زنبور عسل در شش ماهه اول امسال 6 نفر جهت دریافت تهسیلات به بانک عامل معرفی و پس از دریافت اقدام به راه‌اندازی طرح‌ خود کرده‌اند.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت لنده ادامه داد: در بحث پرورش گیاهان دارویی تا کنون 43 نفر با گذرانده دوره آموزشی جهت دریافت تهسیلات به بانک معرفی شدند.

موسوی تصریح کرد: شهرستان لنده به دلیل حجم بالای پرورش گیاهان دارویی به عنوان قطب اصلی گیاهان دارویی استان شناسایی شده و تسهیلات خوبی در این زمینه به شهرستان اختصاص یافته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید