خبر فوری

پدری: از کسی که مرا در تست رئال مادرید رد کرد ممنونم چون حالا در تیم محبوبم هستم

هرمزبان – پدری تحت تاثیر هم تیمی بودن با لیونل مسی است و بارسلونا را تیم محبوبش از دوران کودکی می داند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پدری، وینگر ۱۷ ساله اسپانیایی بارسلونا پدیده این فصل بلوگرانا بوده و با وجود سن و تجربه کمش جایگاه ثابتی در تیم رونالد کومان به دست آورده است. پدری در مصاحبه با کادناسر در خصوص رد شدن در تست رئال مادرید و هم تیمی بودن با لیونل مسی صحبت کرد:
من برای حضور در رئال مادرید تست دادم اما مسئولان باشگاه مرا دعوت کردند و گفتند کیفیت لازم برای حضور در رئال مادرید را ندارم. از کسی که مرا در تست رد کرد و این تصمیم را گرفت ممنونم چون حالا در باشگاهی حضور دارم که همیشه عاشقش بوده ام. با ترینکائو رابطه دوستانه خوبی دارم زیرا هر دوی ما در یک زمان به بارسلونا پیوستیم. آنسو فاتی؟ رابطه خوبی با او دارم و خیلی خوب با هم کنار می آییم. مصدومیت او خیلی بد و تلخ بود. دو روز پیش از ال کلاسیکو رونالد کومان به من گفت قرار است در ال کلاسیکو از اول بازی کنم و واقعا باورنکردنی بود.
البته که مثل همه بچه های دنیا همیشه رویای بازی کردن کنار مسی را داشته ام. هم تیمی شدن با مسی پاداشی بود که زندگی به من داد. چیزی که مرا درباره مسی بیش از همه شگفت زده می کند، کارهایی است که او در تمرینات انجام می دهد. او مثل سوباسای دنیای واقعی است. مثبت شدن تست کرونای لوییس سوارز؟ این خبر خوبی نیست زیرا بهترین بازیکنان همیشه باید در زمین بازی حاضر باشند. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید